Avatar billede superole Nybegynder
04. januar 2001 - 18:25 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Lav online butik om

Jeg her fundet en online butik, som jeg gerne vil have lavet lidt om på:

Filen kan downloades her:
www.sejs.dk/adm/butik.zip
---------------------------------------------
Følgende ting skal laves:

Admin modul skal helt væk!
Vis kategori og vis vare skal væk!
I stedet for dem, skal der være en default.asp, som jeg nok selv skal lave.
---------------------------------------------
I databasen:
Shoppingcartitems - bliver
shoppingcart - bliver
Categories - skal væk
Articles skal laves om:
Skal hedde: vare
og indeholde følgende:
Produktid (autonum.)
Varenr (produktid + 1000 - hvis det kan lade sige gøre, ellers bare tekst)
Varenavn - tekst
Varebeskrivelse - notat
Salgspris - tal
---------------------------------------------
Indkøbskurv:
\"luk indkøbskurv\" skal linke til default.asp
Avatar billede chris2k Nybegynder
04. januar 2001 - 21:19 #1
Hvad er problemmet? Kan du ikke gøre det selv?
Avatar billede gangsta Nybegynder
04. januar 2001 - 21:45 #2
hvis du skulle have en \'prof.\' konsulent til at gøre det ville du skulle slippe minimum 3000 kroner... Jeg tror ikke der er så mange der er så vilde med at lave det hele for 140 points :)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
04. januar 2001 - 21:46 #3
I\'m on it ..
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
04. januar 2001 - 21:47 #4
gansta:> det er rettelser .. ting der skal fjernes .. hvor svært kan det være ?
Avatar billede janus007 Nybegynder
05. januar 2001 - 14:25 #5
3000 point så laver jeg det !
Avatar billede superole Nybegynder
06. januar 2001 - 14:08 #6
>> tdaugaard

Jeg her forstået det sådan, så du har påtaget dig opgaven, så jeg ville lige høre, hvornår du regner med at være færdig.
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. januar 2001 - 14:12 #7
;o)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
06. januar 2001 - 20:01 #8
superole:> jeg har travlt med (betalt) freelance lige i øjeblikket så det bliver først i næste uge, desværre.
Avatar billede superole Nybegynder
06. januar 2001 - 22:40 #9
Ok der er så meget haster det heller ikke!

Når vi nu lige snakker om script, ville jeg lige høre, om du har kigget på det links system du lavede til mig.

Jeg går ikke ud fra at det er min maskine, da jeg lige har haft den formateret, og installeret alt igen, men hvor den gjorde det samme!
Avatar billede superole Nybegynder
22. januar 2001 - 17:06 #10
>> tdauggard

Jeg ville lige høre hvordan det går med butikken!
Avatar billede superole Nybegynder
30. januar 2001 - 17:29 #11
Det ser ikke ud til at der sker mere, så jeg lukker det lige, da det heller ikke er så aktuelt mere!