Avatar billede shagwell Nybegynder
20. oktober 2003 - 10:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Link imellem sider!

Hej Eksperten!

Jeg har et problem med at få mine links til at loade i min contentmain hvis man trykker på en link i min menu, skal hele siden opdatere og så med det nye indhold som blev ønsket ifølge linket.

Hvordan kan dette gøres!

Se gerne http://ice-host.dk hvor jeg har opsat et link som desvære kun åbner i et nyt vindue.
Avatar billede riversen Nybegynder
20. oktober 2003 - 10:13 #2
include kunne også være en mulighed, hvis det er dine egne sider.
Avatar billede tipsen Nybegynder
20. oktober 2003 - 11:35 #3
Tror ikke frames er en optimal løsning, men på den anden side forstår jeg heller ikke helt spørgsmålet, så jeg kan ikke lave et bedre forslag...
Avatar billede shagwell Nybegynder
30. december 2004 - 06:51 #4
Nu det lang tid siden, er er jo blevet en helt vild anden person til hjemmesider,
nu er alt CSS, PHP5 i klasser også videre.

Tak for alles hjælp, jeg giver nu point afligevæl.

Godt nytår.