Avatar billede mbluhme Nybegynder
20. oktober 2003 - 09:42 Der er 6 kommentarer

Kan ikke se mail svar .

Hej,
Jeg kører Windows XP med Outlook 2000 SP3, og jeg har konstateret noget mystisk...
Nogle gange når jeg får svar retur på mine mails, så kan jeg ikke se svaret, i outlook ser det ud til at det er min originale mail der kommer retur, men hvis jeg ser på mailen via WEBMAIL så kan jeg se at der står et svar...
Avatar billede ralph4 Nybegynder
20. oktober 2003 - 09:54 #1
Måske du har sat Outlook til at slette signatur, og hvis så svaret står UNDER din egen signatur, så gætter jeg på at svaret også slettes.
Avatar billede mbluhme Nybegynder
20. oktober 2003 - 10:12 #2
I Webmail står svaret øverst som på alle andre mail, men hvordan setter man outlook til at slette signatur ?.
Avatar billede ralph4 Nybegynder
21. oktober 2003 - 22:41 #3
svaret står kun øverst hvis svareren sætter det øverst, mere og mere almindeligt - dog synes jeg at det er mere læsbart hvis man svarer under det man besvarer, eks:
>> Omkring 85-86 var der en sang framme, der var noget med et tusindben, jeg
>kan
>> ikke huske retmeget mere om den, nogen der ved hvad den hedder, og hvem
>der
>> lavede den?
>
>Dr. Phil - Tu-Tu-Tusindben    den er fra 1984 findes bl.a. på "Kitsch Hits
>3"
Versionen han tænker på , er nok med det par piger fra Ålborg (den
ene), men jeg husker ikke lige hvad de hed. Det passer med
tidspunktet.

her kan du se at det oprindelige spørgsmål har >> før hver linie - som dog er opbrudt nogle steder, det første svar har > før hver linie og det endelige ingen >, det ville være noget mere besværligt at forstå hvis disse spørgsmål og svar byttede plads.

Jeg kan ikke lige se at outlook express (er det den du mener?) kan slette signatur, men skal se på outlook (uden express) imorgen på jobbet
Avatar billede ralph4 Nybegynder
22. oktober 2003 - 09:05 #4
Der kan jeg heller ikke finde det, så det kan man nok ikke.
Avatar billede mbluhme Nybegynder
22. oktober 2003 - 09:11 #5
Hej RALPH4,

Har du andre forslag til mit problem, nu sker det dagligt, at jeg kun får min originale mail retur, uden svar. Men svaret kan ses i WEBMAIL. Jeg bruger outlook 2000 SP3.
Avatar billede ralph4 Nybegynder
24. oktober 2003 - 11:36 #6
Desværre