Avatar billede komputer Nybegynder
04. januar 2001 - 17:14 Der er 2 kommentarer

Nyheds/aktivitetssystem med email-alert/slet/login til folk uden html kendskaber

hej skal bruge et script, hvor man har en sidde hvor brugeren skal logge sig ind (med en kode/brugernavn de har fået fra webmasteren).

Jeg har allerede en gæstebog i php3, som egentlig fungere, men den er langtfra optimal..

derfor består problemet af flere dele:

1) login så man får adgang til aktivitetsadd\'eren (OBS skal ligge på www.whitehat.dk, dunno om det har nogen betydning)

2)  selve aktivitet\'adderen skal indeholde muligheder for:
- skrive tekst, helst sådan at en der ikke fatter html, kan oprette f.eks. en tabel, indsætte et billede, at oprette tekst som ser ud sådan som man skrev det (med indrykning via space, og linieskift med return), skrive med fed, kursiv, understreget skrift..

3) Når aktiviteten er lavet, så skal der poppe et vindue op så brugeren kan se hvordan det ser ud det han/hun har skrevet, og godkendelsen af dette vil medføre en at nyheden kan ses (i et html dokument)på hjemmesiden.

4) når dette er gjort skal der :
-webmasteren får en email med: bruger har oprettet, d. xxx følgende nyhed...
- mulighed for andre (der er logget ind) og brugeren at de kan slette/ændre i aktiviteten

5) selve output\'et som skal kunne ses af ALLE (besøgende på hjemmesiden) er:

Overskrift
Oprettet af (<a href=\"mailto: den email brugeren har>navn</a>)
Oprettet den (dato; dag, måned, år)
Selve aktiviteten..

selve outputten bliver kombineret med et javascript der sletter de aktiviteter som er blevet afholdt

Hvis du kan lave dette ville jeg blive vildt glad.. OBS jeg fatter minus Java, PhP (kan kun ændre lidt i det), kan LIDT HTML

Avatar billede madd Nybegynder
04. januar 2001 - 17:32 #1
Hvis du vil have det kommer det nok til at koste mere points :P

/MadD
Avatar billede lojmann Nybegynder
04. januar 2001 - 17:32 #2
Eller nærmere mere END pointe...