Avatar billede miraculix_2 Nybegynder
19. oktober 2003 - 20:08 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Fjerne email?

Hej,

Jeg har igennem en længere periode haft lånt en erstatnings pc, da min egen var til rep. På den lånte pc, brugte jeg msn. Nu skal den aflevers tilbage, og der er sikkert en anden der skal have den.. Hvordan fjerner jeg min mail under login?? Den er sat til ikke at logge på automatisk, men min email står der stadig. Jeg vil jo gerne undgå at den nye låner kan se min mail.. Hvordan fjerner jeg den fra listen??

På forhånd tak!

MVH

Kasper
Avatar billede gil-galad Nybegynder
19. oktober 2003 - 20:12 #1
formatere de ikke computeren efter den har været lånt ud?!
Avatar billede miraculix_2 Nybegynder
19. oktober 2003 - 20:17 #2
det tror jeg ikke.. den er lånt igennem min uddannelse, så jeg mener ikke den skal formateres..
Kan det lade sig gøre??
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. oktober 2003 - 20:26 #3
Slet MSN programmet i tilføj/fjern programmer.
Installer det evt. igen bagefter :o)
Avatar billede miraculix_2 Nybegynder
19. oktober 2003 - 20:44 #4
det kan man ikke??!!  Det er jo i xp fra start, og jeg kan ikke finde noget uninstall..
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. oktober 2003 - 20:50 #5
MSN er ikke i XP fra start.
XP leveres med Windows Messenger, hvilket er noget andet.

Men da det så sikkert er den du omtalte fra starten, er det jo den vi skal kigge på.

Du kan muligvis fjerne din adr. fra Windows Messenger ved, at foretage en systemgendannelse. Vælg datoen som ligger tættest på, men før datoen hvor du tog den lånte pc i brug.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. oktober 2003 - 20:51 #6
Undskyld - måske ta'r jeg fejl, da jeg gik ud fra, at der er installeret Windows XP på den pc.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. oktober 2003 - 20:52 #7
Nå - det går godt her.
Ser nu, at det ER XP - så er mit fortsatte svar rigtigt nok :o)
Avatar billede miraculix_2 Nybegynder
19. oktober 2003 - 20:54 #8
jeg havde selvfølgelig ikke aktiveret systemgendannelse, så det kan jeg heller ikke gøre..
Andre forslag??  :-)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
10. november 2003 - 18:07 #9
Fik du det løst ?
Lukketid ?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
14. november 2003 - 19:39 #10
Det ville være rart med noget feedback her !
Avatar billede victor-1 Nybegynder
30. december 2003 - 14:59 #11