Avatar billede okeedokee Nybegynder
04. januar 2001 - 16:55 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Web DESIGNER søges til freelance projekter

Hej

Jeg søger en dygtig webdesigner - bemærk designer - ikke programmør (det er der andre folk til) som vil løse nogle opgaver på freelance basis. Evt. kan du få din betaling i varer eller andet, hvis du ikke er momsregistreret.

Opgaverne består typiske i at lave en fuld \"design manual\" til et helt nyt website. Dvs. logo, design, farver, skrifttyper m.m.

Du skal være dygtig og lave kreativt, moderne og stilrent design.

Send referencer og prisniveau hertil eller skriv til okeedokee@ofir.dk
Avatar billede prodic Mester
04. januar 2001 - 17:02 #1
lidt mere info om sagerne vil være rart, hvis jeg skal melde mig. Og dygtig...hvem kan afgøre det.
Avatar billede repsac Nybegynder
04. januar 2001 - 17:04 #2
Hmm definer \"moderne og stilrent design\" ...
  - evt. lidt flere oplysninger om de specifikke site.
Avatar billede Beach Mester
04. januar 2001 - 17:17 #3
Jammen jeg vil da også godt høre lidt mere. Du er velkommen til at se hvad jeg kan på http://home3.inet.tele.dk/ajensen/html/ind_html.htm
Mvh. Beach webDesign
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2001 - 17:21 #4
Jeg har sendt en mail til dig med oplysninger osv.
Avatar billede okeedokee Nybegynder
04. januar 2001 - 17:26 #5
Okay vi prøver igen. Dygtig er selvfølgelig et bredt begreb - men i det her tilfælde er det mig der bestemmer. Designet på disse sider kan jeg godt lide - så hvis du ikke er skræmt af det - så klø på!

Jeg kan ikke rigtig afsløre mere om sites, men det er typisk B2C sider.

http://www.studienet.dk
http://www.netcarisma.com/
http://www.salon.com
http://www.trax-up.com

Det var lige et par hurtige sider, jeg kan lide designet på.
Avatar billede moenguy Nybegynder
04. januar 2001 - 17:30 #6
de er fede de sider!
Har sendt!!!
Avatar billede prodic Mester
04. januar 2001 - 17:32 #7
klik på mit navn til venstre, og følg linket fra Info-boksen. Klik dig selv rundt, og giv lyd hvis det fanger. Kontaktformer kan du også finde via det link.
Avatar billede repsac Nybegynder
04. januar 2001 - 17:34 #8
Hvad er arbejdsomfanget?
- har send dig en mail derom, men det kunne måske være brugbart for andre også at vide ...
Avatar billede kenneth_jakel Nybegynder
04. januar 2001 - 20:56 #9
Jeg har også sendt en mail til dig....
Avatar billede stroehm Nybegynder
04. januar 2001 - 21:29 #10
Hvor i landet befinder okeedokee sig ?
- jeg gider ikke arbejde med folk jeg ikke kan se i øjnene!
:)
- jeg kan snildt strikke designs sammen som de sider du henviser til !
Avatar billede repsac Nybegynder
04. januar 2001 - 21:31 #11
Hvaehh ... snupper du selv de 60p, for der er vel ikke noget spørgsmål i den forstand, som en af ovenstående \"svar\" besvarer ... :)
Avatar billede okeedokee Nybegynder
04. januar 2001 - 22:16 #12
-> stroehm - Okeedokee befinder sig i Københavnsområdet.

Jeg går svarene igennem en af de nærmeste dage. Tak for hurtig feedback - opgaven er stadig åben hvis flere ønsker at melde sig.
Avatar billede stroehm Nybegynder
05. januar 2001 - 01:15 #13
->-> Okeedokee
- din email adresse virker jo ikke !
? ? ? ?
Avatar billede okeedokee Nybegynder
05. januar 2001 - 09:39 #14
Hmm det skulle den gerne gøre. Jeg har modtaget mange mails i samme forbindelse.
Avatar billede jwolf Nybegynder
05. januar 2001 - 11:32 #15
jeg har desværre ikke tid..
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
05. januar 2001 - 11:36 #16
okeedokee>> Jeg formoder at dette er en mindre opgave af kort varighed, da du ellers skal benytte Job-systemet ?!
Avatar billede okeedokee Nybegynder
06. januar 2001 - 10:59 #17
admin >> Det er en mindre opgave.
Avatar billede staz Nybegynder
26. januar 2001 - 12:21 #18
Jeg vil gerne prøve, hvis du kan lide min tanke gang, jeg er ved og lave mit eget firma og indtil vidre ser det sådan her ud: www.whitehat.dk/pixel.
Siden er stadigvæk under opbygning, skal der siges.

---- Staz ----
Avatar billede staz Nybegynder
30. januar 2001 - 19:55 #19
Er sprøgsmålet lukket eller sker her bare ikke noget.

---- Staz ----
Avatar billede stroehm Nybegynder
30. januar 2001 - 20:13 #20
Ja - hvad sker her ?

  ;)
Avatar billede repsac Nybegynder
30. januar 2001 - 20:33 #21
... som de siger på fyn: \"Aller en ski\'\" ... ;o)
Avatar billede okeedokee Nybegynder
30. januar 2001 - 23:04 #22
Tak for jeres forslag. Når siden er færdig (det varer ikke længe) vil der adressen blive postet her - og I kan se hvem jeg gik videre med og hvad resultattet blev.
Avatar billede okeedokee Nybegynder
18. februar 2001 - 11:33 #23
Resultatet af dette, kan ses på www.erjeghot.dk....tak for jeres indsats. Kommentarer er altid velkomne.
Avatar billede okeedokee Nybegynder
18. februar 2001 - 11:34 #24
sorry.. på www.erjeghot.dk