Avatar billede morten_sl Nybegynder
19. oktober 2003 - 15:00 Der er 6 kommentarer

messenger / overførsel af filer

hey .. har i nogen sinde oplevet at en msn ikke kan sende til en specifik computer . kan sagtens med andre .. men har en kammerat , som jeg ikke kan sende til .. vi kører begge ZA-firewall og har givet mezz'en server rettigheder .. det er lidt irriterende .. hvis nogen har en ide til løsning af dette , vil vi/jeg gerne høre denne !!!! på forhånd tak !!
Avatar billede dr0zie Nybegynder
19. oktober 2003 - 15:01 #1
har din ven windows firewall kørende???
win xp har sin egen indbygget firewall
Avatar billede morten_sl Nybegynder
19. oktober 2003 - 15:06 #2
nope .. ingen af oz har det kørende
Avatar billede double-g Juniormester
19. oktober 2003 - 15:20 #3
Sidder din ven evt. bag en router ?
Avatar billede morten_sl Nybegynder
19. oktober 2003 - 15:25 #4
nope .. det gør jeg , men han ikke . har åbnet portene selv i min , og har ikke problemer med andre kun ham . og han har kun et adsl.modem
Avatar billede dr0zie Nybegynder
19. oktober 2003 - 15:30 #5
hvilken windows har han?
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
19. oktober 2003 - 15:49 #6
kan han modtage fra andre?