Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
19. oktober 2003 - 13:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

programmerne i windows jobliste

Hej :)

Nu har jeg i flere år når jeg har været inde i joblisten og lukke programmer ned der har sat sig fast undret mig over hvad alle de programmer gør godt for?? For ud fra navnene kan man jo ikke se meget, så vil høre om nogen af jer kan indentificere (stavefejl er gratis) programmerne der køre i min jobliste, således jeg i fremtiden lidt nemmere kan se hvilke programmer som jeg skal have kørende, og hvilke jeg måske godt kunne lukke ned hvis jeg manglede lidt power i systemmet!

på forhånd tak...

http://www.myserver.lir.dk/system.jpg
Avatar billede fnug-1 Nybegynder
19. oktober 2003 - 13:31 #1
Hvor meget power har du at gi' af ?
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
19. oktober 2003 - 13:31 #2
jeg har nok, mest af interesse i hvad de forskellige programmer den har åbent gør og er godt for
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
19. oktober 2003 - 13:35 #3
ting jeg selv kan finde ud af:

apache.exe, min http-server - kan lukkes ned uden systemmet bliver usikker
icq.exe, ICQ-client - kan lukkes ned uden systemmet bliver usikker
winamp.exe, mit musik program - kan lukkes ned uden systemmet bliver usikkert

men hvad med resten af programmerne?
Avatar billede fnug-1 Nybegynder
19. oktober 2003 - 13:35 #4
Du tænker vel mere på de "processer" der kører !
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
19. oktober 2003 - 13:39 #5
ja det kan godt ske.. ved ikke hvad det hedder :D dem man kan se på det billed jeg har sat link til
Avatar billede arlet Juniormester
19. oktober 2003 - 14:20 #6
Gå ind på http://www.answersthatwork.com/ der trykker du på task list og forbogstavet, så kan du finde en beskrivelse på dem alle der...
Avatar billede arlet Juniormester
23. oktober 2003 - 20:45 #7
Takker for point *S*