Avatar billede zeetax Nybegynder
19. oktober 2003 - 13:18 Der er 6 kommentarer

Kode til administrator

Da der var lidt fejl med noget login, slettede jeg min bruger og oprettede en ny, men nu kan jeg ikke bruge en masse ting.

SÅ vil jeg logge på administrator brugeren, men da jeg ikke ved hvad password er, så ville jeg bare høre om der var noget standard den sætte det til... ved godt det er et skud i tågen, men min far er rimelig sur ;)
Avatar billede webhest Nybegynder
19. oktober 2003 - 13:21 #1
Okay, jamen det var jo ikke så godt!

Nej, det er KUN administratore der kan ændre kodeord, så nej..!
Det kan du ikke, desværre =(
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2003 - 13:25 #2
Avatar billede zilladk Nybegynder
19. oktober 2003 - 13:25 #3
der findes en linux boot diskette til at fjerne eller ændre passwords i w2k, er lige i gang med lade efter det :)
Avatar billede zilladk Nybegynder
19. oktober 2003 - 13:26 #4
jep mange tak tpo der var det :P
Avatar billede zeetax Nybegynder
19. oktober 2003 - 13:30 #5
Så er det bare hvad man skal vælge og hvordan man skal bruge det, hvis man ikke er 100% inde i det :|
Avatar billede sup Nybegynder
22. oktober 2003 - 02:33 #6
Hvis du følger tpo's link og læser...

Boot disk image til at editere brugernes password på nt systemer...
http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/bd030426.zip

Program til at lave dos disketten :)
http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/rawrite2.zip

Lav en diskette og boot fra den....
Følg menu'en for at editere administrator passwordet...
Peace og cake...

Sup