Avatar billede hebel Nybegynder
19. oktober 2003 - 12:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skal lukke 2 gange før XP lukker.

Om jeg skal lukke eller genstarte XP, skal jeg gøre det to gange før der sker noget. Det er ikke et alvorligt problem, men det er da irriterende. Det er først noget den er begyndt på, for nylig, efter at jeg opdaterede min XP, samt fik messenger 6.0. Mit anti-virus PC-cillin begyndt også at lave mærkelige ting, men her fandt jeg løsningen på Eksperten. Når jeg vælger luk eller genstart første gang, kan jeg se at messenger logger af, nede på process linie ikonet. Kan i hjælpe mig?
Avatar billede fnug-1 Nybegynder
19. oktober 2003 - 13:18 #1
Prøv at lukke alle de ting du kan nede i proceslinien, inden du lukker maskinen ned !
Avatar billede hebel Nybegynder
19. oktober 2003 - 18:01 #2
Jamen du har jo ret! Men det var hverken Messenger eller opdateringerne der var skyld i det, men et program der hedder iMesh. Tak for det!