Avatar billede al-j Praktikant
19. oktober 2003 - 09:32 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Vil ikke opdaterer sitet

når jeg går ind på  http://www.honda-klub.dk/ og går i diskutionsforum ,så kan jeg læse alle de indlæg der har været siden jeg sidst har været inde (hi-lightet) ,men problemet er at her på det sidste,når jeg går på siden,opdaterer den ikke.jeg skal slette cockies først for at den opdaterer?????det er sq pis#"¤%& ieterende
Skriv hvis i ikke forstår,syntes det er lidt svært at forklare.
Har skrevet før http://www.eksperten.dk/spm/413030  men det viste sig at det ikke hjalp???Nu er jeg sq desperatus!!
Avatar billede al-j Praktikant
19. oktober 2003 - 09:37 #1
Jeg har formeteret 6 gange ,da jeg har fået orm inden at jeg har nået at downloade win-opdateringen.
nu har jeg lukket dcom og installeret ALLE opdateringer der er og problemet fortsætter.
når jeg formaterer er det kun en partition.
har nu skannet alt med Stinger og det skulle være ok
Avatar billede resten Nybegynder
19. oktober 2003 - 09:39 #2
Er det eneste sted den ikke vil opdater din side ?
Avatar billede al-j Praktikant
19. oktober 2003 - 10:05 #3
kender ikke rigtigt andre sider jeg kan se det på,har skrevet med en del fra klubben,og jeg er den eneste med det problem.Har aldrig før haft døje med det før.
Avatar billede resten Nybegynder
19. oktober 2003 - 10:17 #4
Nu du har formateret har du så tjekke dine andre partionener om der er virus på dem ang den orm du har haft ?
Avatar billede al-j Praktikant
19. oktober 2003 - 10:19 #5
ja,der var lidt på en anden partion,men det fjernede stinger med det samme.
Avatar billede al-j Praktikant
19. oktober 2003 - 11:16 #6
er jeg opgivet?? ;-(
Avatar billede al-j Praktikant
19. oktober 2003 - 12:14 #7
Kan det have med mit grafikkort at gøre?
(Point of view-fx5200)
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2003 - 12:26 #8
Du skriver at det virker, hvis du sletter cockies.

Et langt skud.

Start Internet Explorer.
Menuen Tools >Internet Options.
Fanebladet Privacy.
Klik på knappen Edit.
I feltet Address of Web site: indtast honda-klub.dk og klik på Allow, gør det samme med www.honda-klub.dk.
Klik OK

:-)
Avatar billede al-j Praktikant
19. oktober 2003 - 12:38 #9
det var for langt,det skud.Virker stadig ikke.
Avatar billede al-j Praktikant
19. oktober 2003 - 12:40 #10
problemet med at slette cockies er jo også ,at jeg så skal locke ind på ny hver gang + at alle de beskeder jeg har læst jo så også er hi-lightet
Avatar billede fnug-1 Nybegynder
19. oktober 2003 - 13:22 #11
Du skal hente alle opdateringer til Windows - specielt dem til din Internet Browser !
Prøv evt. at slette tidligere opdateringer til browseren, for derefter at installere dem igen !
Avatar billede al-j Praktikant
19. oktober 2003 - 13:37 #12
det er en helt ny installation med Alle opdateringer installeret
Avatar billede al-j Praktikant
19. oktober 2003 - 13:41 #13
Det ser ud til at det virker fint her på eksperten,jeg ser i hvert tilfældet nye indlæg,uden at slette cockies (hvis det har nogen sammenligning)
Avatar billede resten Nybegynder
19. oktober 2003 - 14:12 #14
Prøv at slette din temp mappe.
Avatar billede al-j Praktikant
19. oktober 2003 - 15:19 #15
så opdaterer den EN gang og problemet er der igen.
Problemet er løst .Funktioner>-indstillinger>-beskyttelse af.....>-avanceret>-prik i den øverste + begge accepterer+ den nederste.
og nu virker det (håber jeg)
tak for jeres interresse