Avatar billede fetmule Nybegynder
18. oktober 2003 - 23:29 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Ændring af skærmopløsning ?

Ved en fejl er min skærmopløsning blevet ændret til noget højere en de normale (600 x 800) jeg bruger, så nu er der kun en masse flimmer på skærmen, uden man kan se noget, hvordan kan jeg få den ænderet tilbage til det jeg plejer ??
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. oktober 2003 - 23:32 #1
højreklik på skrivebordet -> egenskaber ->Vælg fanebladet indstillinger og her kan du vælge den nye opløsning
Avatar billede fetmule Nybegynder
18. oktober 2003 - 23:34 #2
Jamen jeg kan jo ikke se noget på min skærm !!!!
Avatar billede metza Nybegynder
18. oktober 2003 - 23:43 #3
Hvis du kører et nyere styresystem kan du logge ind i VGA mode eller fejlsikret tilstand. Derefter kan du skifte til en lavere opløsning/refresh rate. Men er du sikker på det er det der er galt?
Avatar billede fetmule Nybegynder
18. oktober 2003 - 23:46 #4
okay hvordan loggen jeg ind i VGA mode eller Fejlsikret tilsatnd, det har jeg aldrig haft brug før nu !!
Avatar billede detox Nybegynder
18. oktober 2003 - 23:48 #5
He he, ja det er ikke sjovt når så noget sker.
metza -> Det tror jeg er korrekt.
Prøv at trykke F8 under opstart.
Avatar billede detox Nybegynder
18. oktober 2003 - 23:49 #6
Eller muligvis F5, det er vidst lidt forskelligt.
Avatar billede metza Nybegynder
18. oktober 2003 - 23:50 #7
Det er F8 i 2000 og xp :)
Avatar billede fetmule Nybegynder
18. oktober 2003 - 23:57 #8
he det var vist bare f8 jeg lige skulle have fat i :-)
Avatar billede metza Nybegynder
18. oktober 2003 - 23:58 #9
Er det lykkedes for dig ?
Avatar billede fetmule Nybegynder
18. oktober 2003 - 23:58 #10
heldigvis havde jeg en pc med linux på :-) så jeg kunneda komme på eksperten.