Avatar billede psychopath Nybegynder
04. januar 2001 - 13:53 Der er 49 kommentarer og
1 løsning

Jeg kunne godt tænke mig en chat ligesom:

Hejsa eksperter :)

jeg kunne godt tænke mig en chat ligesom \"www.rzc.razmuz.dk\" eller \"www.fireworld.dk\" der skal være admin funktioner, mange rum, ens eget private rum og ting (nogen man kan smide ligesom på n.dk)og så skal man få tid for at være inde så du ikke starter på 0 min. vær gnag du er logget af. Du skal kunne oprette din private bruger så tjeck lige sidderne så i ved hvad jeg snakker om :)
har ikke så mange point så vi kan jo snakke om rigtige penge hvis i har en god chat til mig :)

-Martin
Avatar billede lojmann Nybegynder
04. januar 2001 - 13:57 #1
Avatar billede psychopath Nybegynder
04. januar 2001 - 14:07 #2
lojmann den der er jo ikke engang med brugersystem tjeck de 2 sider så kan du se hvad jeg mener...

-Martin
Avatar billede nil.dk Nybegynder
04. januar 2001 - 14:08 #3
psy >> hvilken prisklasse bevæger vi os i?
Avatar billede zhatten Nybegynder
04. januar 2001 - 14:22 #4
Jeg har lige fået lavet et lækkert system (Det er jd der har lavet det).

Jeg vil ikke have point for det da det ikke er mig der har lavet det, men prøv og skriv til jonas@delfs.dk og kontakt ham der, jeg tror gerne han vil sende det for 300 points :)

- Zhatten
Avatar billede lojmann Nybegynder
04. januar 2001 - 14:23 #5
zhatten -> Det var det samme jeg foreslog, se min URL, men det var ikke godt nok :)
Avatar billede zhatten Nybegynder
04. januar 2001 - 14:25 #6
Det indeholder :

Chat (Også privat chat)
Admin (Slette bruger, smide folk ud af chatten, skrive som chatten)
Post(Læs post, slet post, skriv post)
Privat Bruger(Når man opretter sig for man en mail til sendt, men brugernavn og kodeord så man kan huske det.)
Tidstæller(Tæller den tid man er logget ind)
Profiler(Man kan se de andres Profiler)

Den er lavet i PHP og kører på TxT filer så den er nem at sætte op.

- Zhatten
Avatar billede zhatten Nybegynder
04. januar 2001 - 14:26 #7
Nej din er kun til chatten :) ikke til systemet.

- Zhatten
Avatar billede bacce Nybegynder
04. januar 2001 - 14:30 #8
sten lige denne og se om den er ok ???
http://golden.trab.dk/chat/login.php
Avatar billede zhatten Nybegynder
04. januar 2001 - 14:32 #9
bacce, TinyChat ;)

Den mangler en del af de funktioner han søger.

- Zhatten

Avatar billede andreas Nybegynder
04. januar 2001 - 14:32 #10
hvis jeg skulle vudere det ville jeg tage ca 12.000-15.000 kr mindst....
Avatar billede zhatten Nybegynder
04. januar 2001 - 14:35 #11
Den chat bacce har lagt et link til kan du download her :

http://www.whitehat.dk/zhatten/tinychat.zip

- Zhatten
Avatar billede bacce Nybegynder
04. januar 2001 - 15:15 #12
Zhatten>> ja ja den version som du ser på den pågøldne adresse mangler nogle af de ting som han nævnte meeen hvem sagde lige at det var den version han ville få ???
desuden så er den på fireworld en IRC chat og den på razmuz den stinker da for vildt
men nej det var ikke standart delen af Tinychatten jeg ville sende ham men jeg har ik fået oploadet min egen version af den enu den ligger kun på min egen maskine

Bacce
Avatar billede zhatten Nybegynder
04. januar 2001 - 15:17 #13
bacce, hvilke ekstre ting har du tilføjet ? Måske er jeg interresret :)

- Zhatten
Avatar billede jd Nybegynder
04. januar 2001 - 15:18 #14
psychopath-> Som zhatten siger, har jeg lavet et system der kan alt det du siger, pånær flere rum... noget du er interesseret i?
Avatar billede bacce Nybegynder
04. januar 2001 - 15:23 #15
hehe jaa den er sat op så den deler sig til flere chat rooms deraf er der 4 provate rum hvor fem kan deltage i hver  så er der gjord sådan at admin/eventuelt coadmin kan se chatternes ipadresse så er der rettet lidt småfejl så den er blevet mere stabil der er blevet lagt grafik ind på den
jaa der er squ lavet en masse små ting på den meeen jeg har squ ikke tænkt at udlevere alt hvad jeg har lavet han ville kun få det han skulle bruge ikke alle de andre ting da jeg har nogle andre planer med denne chat
Bacce
p.s men hva faen du programerer jo selv hvorfor laver du ik tingne selv ???
Avatar billede zhatten Nybegynder
04. januar 2001 - 15:29 #16
Den Med ip findes jo allerede :)
Den med rumene, den kunne jeg godt tænke mig at se :) Hvor meget skal du have for det hvis jeg kan lide det ?

P.S Jeg er kun lige ved at lærer PHP ;)
Avatar billede bacce Nybegynder
04. januar 2001 - 15:32 #17
ja du kan gå i databasen og se deres ip numre meeen squ da ikke i chatten mens folk chatter
det med rumne kan du da selv lave det er bare via en index side hvor de forskellige chat steder kommer frem
Avatar billede jd Nybegynder
04. januar 2001 - 15:48 #18
...ja, at lave flere rum er såmænd meget simpelt...hvis man nu kalder siden med en ekstra variabel i url\'en der afgør hvilken (fil)/(hvad der skal skrives i databasen), så kan du jo med et par if-statements, eller lign. afgøre hvilket rum brugeren skal se/skrive i...
Avatar billede andreas Nybegynder
04. januar 2001 - 16:05 #19
jd>> er du klar over hvor Usikker din chat er ??? og det med en variable i url\'en gør den sgu ikke mere sikker...
Avatar billede jd Nybegynder
04. januar 2001 - 16:14 #20
andreas-> Siger du at der er huller i min chat??? :)
Ej, det undrer mig ikke.... den kører jo på .txt :)
Hvem hvis du kan se nogen kode-fejl, mås du meget gerne sige til!!

Det gør den da ikke mere usikker at man putter en var mere op i URL\'en!!??...hvad skulle man kunne gøre? ændre adressen? Uhh ha, det kan man jo sikre sig imod...
Avatar billede jd Nybegynder
04. januar 2001 - 16:15 #21
men martin-> hvor ligger vi henne prismæssigt?
Avatar billede psychopath Nybegynder
04. januar 2001 - 16:26 #22
Hmm.. hør her allesammen hvis i for den næsten ligesom \"www.rzc-razmuz.dk\" eller \"www.fireworld.dk\" så snakker vi om 1000 kr.
men hvis det er ligesom \"www.n.dk\" (Højhuset)
så snakker vi om ca. 5000

-Martin
Avatar billede andreas Nybegynder
04. januar 2001 - 16:28 #23
n.dk \'s chat er nok mere end 500.000 kr,- vær.. så....
Avatar billede andreas Nybegynder
04. januar 2001 - 16:29 #24
ups... der skulle stå 200.000 kr,-
Avatar billede bacce Nybegynder
04. januar 2001 - 16:37 #25
psychopath>> hva faen skal du bruge den chat til ??? siden du vil smide den størelses penge på bordet for en chat ???? der er jo millioner af gratis chats som oxo er bedre end dem du vil have fat i
Avatar billede htx98i17 Professor
04. januar 2001 - 16:39 #26
bacco >> Jeg vil gerne vide hvor du finder sådan en chat som oven i købet er bedre end den som han ønsker.

Mvh
htx98i17
Avatar billede htx98i17 Professor
04. januar 2001 - 16:39 #27
bacce even
Avatar billede bacce Nybegynder
04. januar 2001 - 16:56 #28
hmm jaaa prøv på http://www.hotscripts.com/ der kan man squ finde en masse som er gode/bedre
nu har jeg godt nok ikke prøvet den IRC chat han omtaler da lordet var nede da jeg prøvede meen den anden den er da for ringe
Avatar billede glaede.dk Nybegynder
04. januar 2001 - 17:44 #29
Hmm Bacce... Kan du egentlig selv lave en chat lisom RazmuZ.dk´s eller Fireworld.dk´s ?
Avatar billede bacce Nybegynder
04. januar 2001 - 20:53 #30
hmmm måske måske ikke har ikke prøvet meeen det var nu heller ik det vi talte om, vi talte om, om hvor man kunne få en det var bedre ikke om jeg kunne lave den
Avatar billede glaede.dk Nybegynder
04. januar 2001 - 21:03 #31
hmm nejnej, men så sys´ jeg det er lidt svagt at dig at kommentere det hele vildt så!
Når du ikke engang selv kan / har prøvet...Det er altså ik´ helt nemt...Er faktisk igang med en chat som RazmuZ.dk´s...Bare lidt anderledes..!
Avatar billede bacce Nybegynder
04. januar 2001 - 21:11 #32
ok ok jeg vil så lige forklare hvad jeg mener med nå jeg siger at den stinker
det jeg mener er at når den fek.s skal opdatere så forsvinder chatten lige i måske 5 sec d.v.s at hvis man sidder og er ved at læse hvad modparten har skrevet må man lige stoppe i de 5 sec før man kan fortsætte det er da ik lige frem noget man gidder chatte mere i end de 5 min man lige er om at komme forbi

Bacce
Avatar billede jd Nybegynder
04. januar 2001 - 22:28 #33
bacce-> Hvad er det for en chat der stinker ?
Avatar billede bacce Nybegynder
04. januar 2001 - 22:42 #34
hmm efter min mening både den på razmuz.dk og den på fireworld.dk
men jeg håber da oxo lige at du læser min forklaring på hvad jeg mener med \"stinker\"

Bacce
Avatar billede bacce Nybegynder
04. januar 2001 - 22:44 #35
heyy men ok ok det var nu ikke min mening om de 2 chat systemer denne spm skulle handle om sååå plzz
giv manden hvad han søger i stedet for at udspørge mig hele tiden

Bacce
Avatar billede jd Nybegynder
04. januar 2001 - 23:11 #36
bacce-> Jeg spurgte kun fordi jeg troede du mente min...
Avatar billede bacce Nybegynder
04. januar 2001 - 23:23 #37
naa din er squ sej nok
jeg er bare mindre glad for den nye
pga at den har taget halvdelen af skermen til private msger
men ellers en sej chat
Bacce
Avatar billede jd Nybegynder
04. januar 2001 - 23:59 #38
...jamen tak for det! Grunden til at siden er delt op, er at det ellers ville blive ALT for tungt OG usikkert med private beskeder (den kører på .txt)...
Avatar billede jd Nybegynder
05. januar 2001 - 00:13 #39
...Hvis der bare skal være flere rum i mit system for at det virker, så laver jeg  det gerne for 1000,- !?
Avatar billede jd Nybegynder
05. januar 2001 - 00:14 #40
\"for at det virker\" => \"for at det opfylder dine krav\" :)
Avatar billede glaede.dk Nybegynder
05. januar 2001 - 14:59 #41
Laver det også Gerne for 1000 kr !!
Avatar billede andreas Nybegynder
05. januar 2001 - 19:00 #42
Laver det Gerne for 900 kr !!
Avatar billede jd Nybegynder
05. januar 2001 - 23:17 #43
...er der blevet konkurrence om kunderne ?! :)
Avatar billede glaede.dk Nybegynder
05. januar 2001 - 23:18 #44
hehe jaeh det tror jeg :o)
Avatar billede htx98i17 Professor
05. januar 2001 - 23:19 #45
100,- her!

HAHA, just kidding  :o)
Avatar billede andreas Nybegynder
06. januar 2001 - 00:40 #46
JuPs... hihi
Avatar billede psychopath Nybegynder
11. januar 2001 - 12:13 #47
Ingen af jer svarer...

det skal være en ordentlig chat!!!!
Avatar billede psychopath Nybegynder
11. januar 2001 - 13:13 #48
Ok 100,- htx98i17 det giver jeg gerne
Avatar billede radcon Nybegynder
01. april 2002 - 21:10 #49
JD, må jeg ikke få en kopi af den chat som du lavede til Zhatten.

Jeg synes at den er meget fed.
Avatar billede fbb Nybegynder
02. juli 2002 - 14:03 #50
andreas -> Hvor du har du fået ind i hoved af HH/Højhuset koster ca 200.000 kr. Sol.dk ga i sin tid ca. 20-30.000 for den. Men jeg tør næsten væde med du kan få den for 50.000 kr, men det er ikke noget der bliver bikset sammen på en uge, kan jeg for tælle dig.
Men der kommer fler og fler af disse chatten (som er værd at være på)
fx. www.Tower.dk og www.hotelchat.dk
Vil faktisk tro af tower.dk en dag bliver bedere end HH.

Når men pyt. 200.000 er for meget *G*