Avatar billede rlj Nybegynder
04. januar 2001 - 13:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Oprette debatforum med FP

hej eksperter :-)

Er det muligt ved hjælp af FrontPage(98) at oprette et debatforum?

RLJ
Avatar billede tommyf Nybegynder
04. januar 2001 - 13:59 #1
Rent teoretisk ja, man kunne vel lave det sådan at de udfyldte en formular der så blev gemt i en .TXT fil som du så lavede et link til. Men det er vel mere en gæstebog.

Jeg tror ikke umildbart at funktionerne i FP er avaceret nok, men på:
www.netcoders.dk
www.activeserverpages.dk
Er der nogle  forumer som er utolig pæne, brugervenlige og lette at sætte op.
Avatar billede dejligbjerg Nybegynder
04. januar 2001 - 14:26 #2
Hvorfor ikke bare bruge skabelonen på et debatforum i FrontPage, den fungere fint.
Helle
Avatar billede rlj Nybegynder
04. januar 2001 - 15:52 #3
-> Helle
Jo tak........ hvordan gør jeg det?.....
Avatar billede johns Nybegynder
04. januar 2001 - 18:42 #4
Hvis du skifter til fp2000 kan du nemt oprette det ved, at bruge den medfølgende guide.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
12. januar 2001 - 09:21 #5
mener du et af de forums i FP. Jeg mener ikke at man kan, for jeg prøvet at lave en gæstebog i FP2000, men det virkede sgu ikke...
Avatar billede and.vang Nybegynder
24. januar 2001 - 15:55 #6
Det kan være at gæstebogen med FP2000 er ligesom nogen andre ting i det: At man skal være koblet til en Frontpage server for at det virker. Kender ellers ikke så meget til det, så spørg mig ikke om noget!
Avatar billede madnebrot Nybegynder
03. februar 2001 - 12:05 #7
Det er rigtigt hvad and.vang skriver. Man skal være tilknyttet er server med frontpage extensions for at det skal virke!