Avatar billede 3string Nybegynder
18. oktober 2003 - 15:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Styr på alle mine programmer

Jeg har en masse backup-cder og cder med programmer.

Er der programmer, som  kan hjælpe mig med at holde styr på dem alle sammen, hvor man kan søge efter et specielt program på søgeord osv.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. oktober 2003 - 15:47 #1
Der er et program der hedder WhereIsIt ( http://www.whereisit-soft.com/ ).
Jeg har brugt det før, og det er alletiders..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. oktober 2003 - 15:50 #2
Da programmet er shareware, er der nogle begrænsninger, men ikke nogen der rigtigt har betydning:

* The total allowed capacity of all media in a single catalog is limited to 2 GB. You will not be able to add more disk images to the catalog if the total sum of all media capacities in the catalog already exceeds this limit. If you want to add more data, you will have to open a new catalog.
* Only one catalog can be opened at the time. If you would like to work with another catalog, you must close the current one first.
* Auto-loading catalogs on program startup is disabled. Registered users can setup a list of catalogs to load automatically when program is starting, or select to open all catalogs that were opened in the last session.
* All reports will include a visible message saying they were generated with an unregistered version.
* Tips on program startup can not be disabled in the unregistered version. The first tip will always remind you that you are working with an unregistered shareware program.
* Script language is only available in registered version. Script language is mostly used for unattended catalog updates, or it can perform special tasks on program startup, for example, updating the catalog data when program starts, so you always have the latest state to work with.
Avatar billede 3string Nybegynder
18. oktober 2003 - 17:49 #3
Lige hvad jeg manglede ;)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. oktober 2003 - 18:43 #4
Takker for points :)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
19. oktober 2003 - 22:22 #5
der er også en andet program der hedder "CD Catalog Expert": http://www.zero2000.com/cdc/index.htm