Avatar billede hafnius Nybegynder
18. oktober 2003 - 15:31 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

vurdering af site lavet i css

Hejsa

Her er forsøgt at lave et site i css uden brug af layout tabeller.

www.dreamcompany.dk

Kommenter gerne - også hvis i finder bugs.

/Hafnius
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. oktober 2003 - 15:40 #1
(1) Selve opbygningen synes jeg er dejlig enkel og overskuelig
(2) Ikke fordi farverne er dårlige, men jeg synes bare ikke rigtig at de passer så vildt godt sammen. Topbanneret specialt falder lidt fra, da den er noget mørkere end de andre farver. Prøv evt at bruge: www.colorschemer.com/online/

(3) Synes det er en fin måde du laver inddelinger, vha stiplede streger.

(4) Tror godt at jeg vil have navnet i billedet til at stå der konstant, så det ikke forsvinder når man kommer ind på undersiderne.

(5) På sider som f.eks. kontakt er der ikke brug for en "til toppen" knap, synes jeg ikek.
Avatar billede tullejr Nybegynder
18. oktober 2003 - 16:09 #2
Synes ikke at den røde farve er særligt god til de stiplede linier
Avatar billede rangerbs Nybegynder
18. oktober 2003 - 17:30 #3
kan ikke se siden :(
Avatar billede exp Juniormester
18. oktober 2003 - 18:09 #4
Ser godt ud i mozilla firebird, men som tullejr => synes den røde stiplede linie er malplaceret.
Prøv evt en grå istedet...
Avatar billede nixi- Nybegynder
18. oktober 2003 - 21:10 #5
Jeg synes satme at siden er vildt nice... GJ
Avatar billede hafnius Nybegynder
18. oktober 2003 - 21:32 #6
Jakobclausen >
(2) jeg synes faktisk farverne spilller meget godt sammen. det mørker foroven hollder sammen på resten og indrammer det.
(4)Det overvejede vi også men det vil vist virke som overkill at det toner frem på hver side man er inde på.
(5)Af hensyn til konsistens i brugeroplevelsen er det valgt at til top linket skal være på alle sider.

tullejr, exp >
Jeg synes at den røde farve til det stiplede er perf. da den liver det lidt bankagtige op - grå ville være kedeligt IMHO
/Hafnius