Avatar billede c_d Nybegynder
18. oktober 2003 - 12:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvad r forskellen mellem vb og vb.net!?

Jeg r pænt pro til vb, men jeg overvejer at skifte til .net
er der meget stor forskel mellem sprogene eller er det stortset det samme!?

//\\
\\//
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. oktober 2003 - 12:29 #1
Der er rimelig forskel, i VB.net er VB blever objectorienteret. Skift endeligt, det er der fremtiden ligger, og du vil opleve at dit kendskab til VB er en fordel Trods alt
Avatar billede c_d Nybegynder
18. oktober 2003 - 12:30 #2
Thx M8
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. oktober 2003 - 12:36 #3
Se har for ressourcer

http://msdn.microsoft.com/vbasic/

og du kan hente et gratis udviklings værktøj (Microsoft Web Matrix) på www.asp.net (selvom der står ASP kan det, mig bekendt også håndtere ASP)
Avatar billede odegaard Nybegynder
18. oktober 2003 - 15:38 #4
Den største forskel, næst efter OO, er vel også at man koder op i mod .NET Frameworket; en lang række klasser med en masse fed funktionalitet.