Avatar billede sorjak Nybegynder
18. oktober 2003 - 05:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Luk browser ved autorun cd

Hej jeg har lavet en hjemmeside på en autorun cd i frontpage.
Mit spørgsmål går på om man med Frontpage kan lave en knap
der lukker browseren og ikke kun applet og i såfald hvordan?
Er ret grøn så det skal ikke være en svær kode men noget som kan laves direkte i Frontpage
Avatar billede bartfreak Nybegynder
18. oktober 2003 - 06:57 #1
Luk et vindue ned :
Det eneste du behøver er, at bruge følgende:

<a href="java script:self.close()">Luk</a> eller dette: <a href="java script:onclick=window.close();">Luk</a>

Efter du har indsat ovenståend link, kan man ved at klikke på det, lukke hele browser vinduet ned. Dvs. afslutte browseren. Ovenstående virker både i Explorer 3.x og opefter og i Netscape 3.x og opefter.

håber det er det du skal bruge..O)
Avatar billede sorjak Nybegynder
18. oktober 2003 - 08:01 #2
Ang. afvist svar
jeg har prøvet dine link og de virker men de lukker ikke browseren ned de lukker den pågældende hjemmeside. Det jeg gerne vil have er at den lukker alt som autorun cden har altså også Exploeren som viser hjemmesiden. Der er måske?
mere korekt at det er cd handlingen den skal lukke?
Avatar billede sorjak Nybegynder
22. december 2003 - 05:39 #3
Lukker Spørgsmål

Igen nye indlæg