Avatar billede faklerz Nybegynder
18. oktober 2003 - 02:31 Der er 7 kommentarer

mine programmer kan ikke kontakte

hey

Jeg har et problem.. mine programmer gider ikke kontakte internettet. jeg har adsl og når jeg kører et program der skal bruge internet siger det bla. at den intet har fundet!

håber i kan hjælpe!
Avatar billede bartfreak Nybegynder
18. oktober 2003 - 07:17 #1
hvilke programmer..?
Man må ofte geninstallere programmet, hvis man evt. har sat ny disk i el. lign.
Ellers er der sikkert en "setting" der skal ændres..??

:O)
Avatar billede magictouch Nybegynder
18. oktober 2003 - 07:37 #2
Joh, lidt flere detaljer ville være rart:)
Avatar billede faklerz Nybegynder
18. oktober 2003 - 09:48 #3
ja selffølgelig:

Blandt andet MSN kommer frem med en besked om at Net pass serveren ikke kunne kontakte denne service pga. en fejl i forbindelse! Det samme med ICQ den kan ikke oprette forbindelse!
Avatar billede aovergaard Nybegynder
18. oktober 2003 - 10:25 #4
Har du en firewall som evt. blokerer for disse prg. så skal firewall have at vide, de godt må gå på.
Avatar billede faklerz Nybegynder
18. oktober 2003 - 10:37 #5
nej jeg har en firewall der ved de godt på har os prøvet mens den er slukket!
Avatar billede aovergaard Nybegynder
18. oktober 2003 - 11:19 #6
Ikke forstået. Du har vist skrevet noget vrøvl. Vil programmerne på når firewallen ikke kører?. Hvilken firewall er der tale om?
Avatar billede bjuhl Nybegynder
18. oktober 2003 - 21:11 #7
MSN kræver ikke nogle porte åbnet i firewall, for at logge på!