Avatar billede Swift Praktikant
04. januar 2001 - 12:26 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Outlook 2000: Hvor vælger man hvilken .PAB fil man vil bruge ??

I Outlook der fulgte med Office 97 kørte alle adresser i en OUTLOOK.PAB fil(Personal Adress Book.

Men i Outlook 2000 kan jeg slet ikke finde denne slags indstillinger - og dermed ikke få adgang til mine gamle adresser.

Under \"Funktioner\" er menupunktet \"Serviceprogrammer\" fjernet. Det var ellers der man plejede at lave den slags indstillinger omkring .PST og .PAB filerne.

Hvordan HULEN får jeg valgt at jeg vil bruge min gamle .PAB fil ???????????
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. januar 2001 - 12:35 #1
Du kan importere alle dine adresser, regler med mere fra Filer/Importér/Importér e-mail og internetadresser/

Det skulle kunne gøre det...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. januar 2001 - 12:36 #2
Du bruger altså ikke din gamle fil, men trækker dem over i Outlook 2000
Avatar billede Swift Praktikant
04. januar 2001 - 17:19 #3
Nikolajdu: Teækker dem over ?
Hvilket format ligger de så i ???
Og HVOR ligger de fysisk på harddisken ???

Med Outlook 97 tog jeg blot backup af OUTLOOK.PST og OUTLOOK.PAB  - men hvad så med det nye system ??

Jeg ville egentlig også gerne have at jeg stadig kunne bruge mine .PAB og .PST filer på fx. min bærbare PC der kun kører Outlook 97 - men det er jo umuligt hvis jeg allerede 1 gang har konverteret til Outlook 2000 - eller hvad ??
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. januar 2001 - 19:43 #4
Samme format

Hos mig ligger filerne i C:\\WINDOWS\\Local Settings\\Programdata\\Microsoft\\Outlook, men det kan jo variere fra system til system...

Nej, du vil formodentlig ikke kunne åbne en fra 2000 eksporteret fil i ´97.

/Nikolaj
Avatar billede Swift Praktikant
04. januar 2001 - 21:14 #5
Det SUX!!
Der må være en anden løsning !
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
04. januar 2001 - 21:51 #6
Du har ganske ret - Det sux. I de andre Office 2000 programmer kan man eksportere i ældre formater, men jeg kan ikke finde noget tilsvarende i Outlook 2000. Måske kan det lade sig gøre, men jeg tvivler....
Du bliver nødt til at afprøve om det kan lade sig gøre. Jeg har ikke selv mulighed for at teste det, da jeg ikke har ´97 nogle steder...

/Nikolaj
Avatar billede Swift Praktikant
05. januar 2001 - 00:01 #7
Det stinker bare lidt af \"der er stadig fejl i programment - men det skal sku i butikkerne nu !!!\"
Fordi lige efter installationen brugte jeg den medfølgende \"Wizzard/Guide\" og den spurgte om OUTLOOK.PAB - og jeg kan da også se at filen blev rørt ved 1 gang !
Men nu kan jeg ikke få de sammme indstillinger / menuer frem selvom jeg kører wizzarden igen...ØV !
Avatar billede jkarstensen Nybegynder
09. januar 2001 - 09:46 #8
Du får ikke genereret en pab fil i Outlook 2K. Det du skal gøre er at vælg filer/importer og eksporter/importer fra et andet program eller en anden fil/vælg din pab fil og følg guiden.