Avatar billede farius Nybegynder
17. oktober 2003 - 18:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tilføj opdatering til XP-HOME CD

Hej alle

Jeg er efterhånden træt af at hver gang jeg har formater mine harddiske og installere windows XP så skal jeg ind og hente alle de gamle opdateringer..
Jeg har hørt at man kan snyde WIN og brænde opdateringerne sammen med den orginale WIN XP installation...
Problemet er at jeg ikke ved hvordan man gør... Altså henter dem fra min com da de jo ligger her...
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. oktober 2003 - 19:00 #1
Du behøver sådan set ikke snyde, du åbner http:windowsupdate.microsoft.com går ind under "gør windows update personlig" og sætter hak i "Vis hyperlinket til Windows Update-kataloget under Se også" så kan du downloade alle update filerne
Avatar billede farius Nybegynder
17. oktober 2003 - 19:06 #2
hvad med alle de opdateringer jeg har hentet...
Det er nemlig til fremtidig brug..
Vil gøre skiven klar til næste gang WIn skal inst...
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. oktober 2003 - 19:11 #3
Hvis du ikke forudgående har gjort windows update personlig, og med hentet mener installeret via internettet, så skal de alle hentes.

Men du har et alternativ, skriv til mig på kim@bufferzone.dk med din ardesse, så sender jeg CD'en til dig på mandag, jeg han nemlig alt liggende til XP og 2000 på arbejde af samme årsager
Avatar billede farius Nybegynder
17. oktober 2003 - 19:13 #4
Det lyder godt.... Hvad skal du have for det... Dit arbejde skal da ikke være gratis...