Avatar billede crapmaster Nybegynder
17. oktober 2003 - 15:48 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

MiniCom 3 virker ikke.

Jeg sider lige og ville lægge Minicom 3.0 ind på min side...
Er der andre der har haft problemmer med denne,
Jeg har oprettet databasen, rettet i config.php3 som der stod.

Jeg lage alle filerne ind og kørte index.php3 men der sker ikke nådet når man skal oprette sig, det er som om den ikke vil loade siderne....

Link:
http://www.manager.frac.dk

Kig på den, vis i vil være så søde
Avatar billede detox Nybegynder
17. oktober 2003 - 15:53 #1
Jeg kender den ikke, men det ligner udrangeret kode. Det er vidst noget siden man brugte: 'php3'. Måske, hvis du sætter register_globals=On.
Avatar billede crapmaster Nybegynder
17. oktober 2003 - 15:56 #2
Hvor gør jeg det henne
Avatar billede msu Nybegynder
17. oktober 2003 - 15:58 #3
i php.ini filen :)

Hvis du ikke ved hvor den ligger, så kan du som regel se det hvis du
laver en side med : <?php phpinfo();?> så står den som regel i toppen.
Avatar billede crapmaster Nybegynder
17. oktober 2003 - 16:04 #4
Den stå til
                      Local Value      Master Value
register_globals          Off              On
Avatar billede detox Nybegynder
17. oktober 2003 - 16:19 #5
I phpinfo() skulle du osse kunne se, hvor php.ini ligger. Hvis du ser ud for:

Configuration File (php.ini) Path
Avatar billede crapmaster Nybegynder
17. oktober 2003 - 16:23 #6
/etc/php4/php.ini
Avatar billede detox Nybegynder
17. oktober 2003 - 16:31 #7
Der skal du ændre: register_globals = Off til: register_globals = On
Jeg er ikke sikker på det kan gøre det, men du kan da forsøge. Du skal bare vide at 'register_globals = Off' er sat af sikkerhedsgrunde og at du løber en risiko ved at ændre det.
Avatar billede crapmaster Nybegynder
17. oktober 2003 - 16:41 #8
Det kan jeg jo ikke da jeg ikke kan komme til filer....
Min sider ligger jo hos
http://www.frac.dk
Avatar billede detox Nybegynder
17. oktober 2003 - 16:51 #9
Det bedste vil nu osse være at finde et nyere script, der overholder dagens standard. Ellers kan du måske forsøge dig med at sætte register_globals i en .htaccess fil, men det er vidst ikke altid muligt.
Avatar billede crapmaster Nybegynder
17. oktober 2003 - 16:51 #10
Kan du hjælpe mig med at lave sådan en ( .htaccess )
Avatar billede crapmaster Nybegynder
19. oktober 2003 - 14:54 #11
// Lukker