Avatar billede a-torsten Nybegynder
17. oktober 2003 - 12:38 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Erfaringer med MP3Hardware.dk

Hej....

Er der nogen der har erfaringer med MP3hardware.dk (http://www.MP3hardware.dk)

Synes personligt at siden er meget lidt informatiov om selve firmaet...

Og så er der ikke garanti på deres afspillere....

Nogen der har gode eller dårlige erfaringer med dem..??

/Anders
Avatar billede ird Praktikant
17. oktober 2003 - 12:39 #1
har selv brugt dem og har ikke haft problemer
Avatar billede a-torsten Nybegynder
17. oktober 2003 - 12:41 #2
Hva med garantien.... Hvordan kan de skrive det... Er der ikk regler for at der skal være garanti på eller...??

/Anders
Avatar billede ird Praktikant
17. oktober 2003 - 12:46 #3
Avatar billede angak Nybegynder
17. oktober 2003 - 12:49 #4
Der står jo ophørsudsalg... Det betyder jo at de lukker, og dermed ingen reklamationsret...
Avatar billede a-torsten Nybegynder
17. oktober 2003 - 12:51 #5
Der må da alligevel være en eller anden garanti der gælder.... eller..?

/Anders
Avatar billede ird Praktikant
17. oktober 2003 - 12:51 #6
Ja loven for garanti gælder jo for alle
Avatar billede a-torsten Nybegynder
17. oktober 2003 - 12:52 #7
Hvem skal så dække hvis der sker noget...?...
Avatar billede ird Praktikant
17. oktober 2003 - 12:55 #8
Det skal forretningen selvfølgelig
Avatar billede a-torsten Nybegynder
17. oktober 2003 - 12:56 #9
Hvem det vil de jo have svært ved i og med de  ophører...

/Anders
Avatar billede ird Praktikant
17. oktober 2003 - 12:58 #10
Ja så er det jo et problem. Ved ikke hvem der har ansvaret hvis en forretning går i betalingsstandsning der må jeg melde pas sorry
Avatar billede a-torsten Nybegynder
17. oktober 2003 - 13:02 #11
Okay... Tak for svarene... Du kan da kaste et svar... ;o)

/Anders
Avatar billede ird Praktikant
17. oktober 2003 - 13:03 #12
kast :-)
Avatar billede angak Nybegynder
17. oktober 2003 - 13:17 #13
Du har ingen steder at gå hen, med mindre fabrikanten styrer end-users garanti, men det tvivler jeg lidt på er tilfældet.
Avatar billede keysersoze Guru
17. oktober 2003 - 13:43 #14
mit gæt fordi der skal skelnes ret meget!;

- MP3hardware.dk yder ingen garanti, og det vil jeg mene de godt må! Ingen er vel tvunget til at give garanti

- det der formentlig lidt kan misforstås er reklamationsretten. Der er stor forskel på reklamationsretten og på garantien. reklamationsretten kan blive et problem idet forretningen lukker så det er formentlig den du går glip af...  det er jeg så i tvivl om rent lovgivningsmæssigt.

- Producenten af varen yder vel stadig garanti på varen... det er jo som regel dem der yder den egentlige garanti, så er du bange for garantien på varen vil jeg mene at det er producenten der skal tage sig af det
Avatar billede kallamalla Nybegynder
17. oktober 2003 - 14:33 #15
Jeg vil ikke anbefale at du bruger butikken.
I slutningen af august måned (den gang der var garanti) bestilte jeg en mp3-afspiller, godt 2 uger efter jeg modtog den virkede den ikke mere. Jeg har efterfølgende sent to e-mails til dem, og spurgt hvad jeg skulle gøre ved det, og hvor til jeg skulle sende mp3-afspilleren for at få den reperaret. Nu, ca. en måned siden jeg sendte den første e-mail, har jeg stadig ikke modtaget noget svar.
Avatar billede andjak Nybegynder
17. oktober 2003 - 18:01 #16
Jeg har købt en Mp3 afspiller hos omtalte firma og kan bestemt ikke anbefale at du handler hos dem.
Da jeg modtog den første gang virkede den ikke og sendte den retur for at de kunne lave den. Ca 3 uger senere kom den retur og den virkede stadig ikke. Jeg sendte den retur igen og det samme skete igen. 3. gang jeg sendte den retur fandt de så endelig ud af at det var FC kortet den var gal med.
Dette kostede mig så 3 gange porto og tog mere end 2 måneder før jeg kunne bruge den og ikke så meget som en lille undskyldning fra firmaet.
Personligt handler jeg aldrig hos dette firma igen, men det kan jo være at du er mere heldig.
Held og lykke med købet :-)
Avatar billede a-torsten Nybegynder
19. oktober 2003 - 22:18 #17
Takker for de fine svar..... Har ikk tænkt mig at handle med dem, for de havde ikke den afspiller jeg ville have da det kom til stykket...

/Anders