Avatar billede johns Nybegynder
04. januar 2001 - 09:40 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

vurdering af privat side

Prøv at give kommentarer og kritik af denne private hjemmeside!
www.fp.worldonline.dk/fpe8142
Avatar billede skott Nybegynder
04. januar 2001 - 09:42 #1
Virker ikke...
Avatar billede limemedia Nybegynder
04. januar 2001 - 09:44 #2
Page cannot be found

0 # 13
Avatar billede halnet Nybegynder
04. januar 2001 - 09:46 #3
Avatar billede limemedia Nybegynder
04. januar 2001 - 09:51 #4
karakteren forbliver i den meget lave ende... det er utroligt rodet, svært at læse, menuen lille og generelt et irritiationsmoment at se siten...

prøv igen !
Avatar billede skott Nybegynder
04. januar 2001 - 09:51 #5
Hmmm.....
Avatar billede tille Nybegynder
04. januar 2001 - 11:09 #6
ingen ensartethed, næsten hvert link giver nyt design/Font/farve whatever.

den stribede baggrund gør bogstaverne utydelige

font er dårlig (Comic Sans er ok til julekort, ikke til hjemmesider)

På forsiden er der scroolbar i det uendelige uden grund, og hvis man kigger i koden er det en helt vild <div> tag der er årsagen. Lav dit billede  mindre og fjern de vilde størrelser i <div>

Dine links åbner inde i din egen side, og det er en temmelig besværlig måde at ramme et link

Siden er meget rodet, men nu er du igang så bare klø på
Avatar billede Trine Nybegynder
04. januar 2001 - 13:19 #7
Jeg var lige inde og kigge din site. Det er tydligt at se, at du har brugt fp. Din site har et rodet udseende. Kan ikke lide den store guld-overskrift på forsiden.

Din menu er sådan set meget smart og overskueligt.

Det virker som om, at du ikke havde nogen ide at gå efter, da du satte alle undersiderne op. Det ses på sidernes forskellighed. Der er ikke 2 undersider der ligner hinanden.

Prøv at sæt dig ned og tænk over 1 stil du vil gå efter. Tegn det ned på et stykke papir, og få det så lavet, så siderne ligner noget der hører sammen. Lidt mere ensartethed vil gøre underværker.

Den stribede baggrund er ikke for god, når man skal læse tekst på den.

Kom igang med tænkearbejdet, så skal du nok få et flot resultat, det er jeg ikke i tvivl om.

Lav (hvis du kan) lidt mere grafik. Evt. et andet logo, end det store guld-logo, for det stinker.

Jeg vil foreslå at menupunktet FORSIDE, bytter plads med Jagt & Skov.

Trine / Misskat