Avatar billede tillon Nybegynder
17. oktober 2003 - 11:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Rename - Folder

Findes der en funktion som er istand til at ændre navnet på en Folder, og hvad er den ?

Jeg kender til RenameFile, men den er ikke istand til at ændre navnet på en mappe.
Avatar billede blazer_911 Nybegynder
17. oktober 2003 - 11:30 #1
hvad bruger du.... denne computer, stifinder, windows commander, etellerandet?
eller er det mig der er forkert på den?
Avatar billede blazer_911 Nybegynder
17. oktober 2003 - 11:31 #2
i så fald... så kan du trykke en gang. vente 1-2 sekunder og trykke igen.. (på filnavnet) så kan du.. vel.. rename den..
Avatar billede blazer_911 Nybegynder
17. oktober 2003 - 11:32 #3
ups.. jeg var galt på den.... det her er delphi...
Avatar billede borrisholt Novice
17. oktober 2003 - 11:52 #4
Brug RenameFile kommandoen

Jens B
Avatar billede tillon Nybegynder
17. oktober 2003 - 12:42 #5
OKay jeg giver mig ... RenameFile kan GODT ændre navnet på en mappe .. doh.