Avatar billede domain Nybegynder
17. oktober 2003 - 10:24 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Meget mørk skærm

Jeg har fået en gammel philips skærm, men den har et meget mørk skærmbillet. Har stillet på selve skærmen og gjordt hvad jeg kan i windows98. Er der nogle der kender et program der kan gøre den mere lysere.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
17. oktober 2003 - 10:29 #1
Er bange for, at den er slidt op - det er ofte et problem med ældre skærme, at de er mørke i det - også selv om de ikke er slidt.

Værd at bemærke før et evt. skærmkøb -

http://www.edbpriser.dk/guider/guide_vis.asp?GuideID=1017

/victor-1
Avatar billede domain Nybegynder
17. oktober 2003 - 11:07 #2
Jeg har fået skærmen, ikke købt den, og vil ikke smiden den ud da den kan bruges. men til spil er den for mørk. mangler bare et program der kan gøre det og tror (håber) det findes.
Avatar billede ird Praktikant
17. oktober 2003 - 11:10 #3
Kan det ikke. Skærmen er ved at være færdig så derfor er den så mørk. Kan du ikke lusne den mere end du har på skærmen er der ikke mere at gøre
Avatar billede molle2002 Nybegynder
17. oktober 2003 - 11:11 #4
Du skal højreklikke på skrivebordet - egenskaber - instillinger - avanceret - farve - spil gamma - også gør du den bare lys....
Avatar billede victor-1 Nybegynder
17. oktober 2003 - 11:13 #5
Læs personens spørgsmål "molle2002" -
Avatar billede ird Praktikant
17. oktober 2003 - 11:14 #6
Hmmm moller!!
Avatar billede molle2002 Nybegynder
17. oktober 2003 - 11:15 #7
Slap da af!!! Det kunne jo være at han ikk vidste at man kunne gøre sådan....
Avatar billede victor-1 Nybegynder
17. oktober 2003 - 11:17 #8
Hvis jeg slapper ret meget mere af, er jeg bange for, at jeg ski... i bukserne :o)
Avatar billede molle2002 Nybegynder
17. oktober 2003 - 11:21 #9
Det var sq flot sagt, det var du længe om at tænke dig frem til var...
Avatar billede ird Praktikant
17. oktober 2003 - 11:22 #10
Slap nu af igen !!
Avatar billede victor-1 Nybegynder
17. oktober 2003 - 11:35 #11
"molle2002" det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg også een gang eller to, har bedt en spørger om at tjekke dit og dat, hvor hvis jeg havde læst sprsm. ordentligt, kunne ha' sparet mine tallenter. Jeg fik også en kommentar med på vejen - men gik da ikke helt i selvsving over det - og blev da slet ikke hånlig.

Ang. min reaktionstid - tsk, tsk, tsk, - tænk dig om.
Forsøgte bare at "glatte" lidt ud på den stemning som hurtigt kan opstå her.

Undskyld "domain"
Avatar billede molle2002 Nybegynder
17. oktober 2003 - 11:39 #12
Oki... Jeg troede bare at du mente det meget negativt... Men sorry
Avatar billede retaxes Nybegynder
17. oktober 2003 - 11:44 #13
Jeg vil ikke levne den monitor mange levetimer endnu, men prøv Powerstrip http://66.227.107.157/ps.htm
Avatar billede domain Nybegynder
17. oktober 2003 - 13:26 #14
okey drenge slap lidt af :) victor-1 du behøver ikke undskylde 100% min fejl.
jeg vil prøve retaxes program og hvis det virker får du mine poing.
Avatar billede retaxes Nybegynder
17. oktober 2003 - 14:11 #15
hvis ikke billedrøret er slidt helt ned plejer det at hjælpe med Powerstrip, så det bliver spændende at høre resultatet ;o)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. oktober 2003 - 10:04 #16
Har du fået løst probl. "domain" ?
Avatar billede domain Nybegynder
20. oktober 2003 - 08:17 #17
jep. det virkede med powerstrip. dejligt progrem. mange tak for hjælpen alle sammen :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. oktober 2003 - 11:12 #18
fint og jeg siger tak for pointene..