Avatar billede knx Nybegynder
17. oktober 2003 - 03:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Password husk

Jeg er kommet til at disable, at XP/IE spørger om den skal huske mit pass og login når jeg logger ind på en side. Hvordan får jeg det tilbage?
Avatar billede the_dark Nybegynder
17. oktober 2003 - 04:28 #1
Under værktøjer i menulinjen, går du ind i Egenskaber og vælger fanebladet indhold. Dér går du ned i afsnittet der burde hedde Personlige informationer eller noget i den stil (jeg har engelsk xp) - og trykker på Auto udførelse. Derinde aktiverer du så punktet "Spørg mig om passwords skal gemmes".
Altså, Tools, content, auto complete og prompt me to save passwords. Så skulle du gerne være 'back in buisness'  - dark
Avatar billede knx Nybegynder
17. oktober 2003 - 04:48 #2
har ox eng xp
Avatar billede knx Nybegynder
17. oktober 2003 - 04:50 #3
så takker og pointsne er dine
Avatar billede knx Nybegynder
17. oktober 2003 - 04:50 #4
hvis du svarer ;)
Avatar billede the_dark Nybegynder
17. oktober 2003 - 05:45 #5
Yup sorry !!  Jamen, jeg er da glad for at have kunnet hjælpe..!! ;)