Avatar billede jokkedefrib Nybegynder
17. oktober 2003 - 03:28 Der er 11 kommentarer

Coding af spyware/adware

Er der nogle der er friske på en freelanche opgave med at code et sådan stykke software til mig ?
Avatar billede squashguy Nybegynder
17. oktober 2003 - 03:33 #1
spørg på www.spywarefri.dk
Avatar billede jokkedefrib Nybegynder
17. oktober 2003 - 03:37 #2
vittigt :)

anyway det er ikke ulovligt, og det skal distrubueres med et kendt stykke software, som er gratis, så et eller andet skal jo betale for det ikke
Avatar billede fromsej Praktikant
17. oktober 2003 - 08:32 #3
http://www.eksperten.dk/spm/409817
Perhaps´ indlæg dækker meget godt hvad vi mener om hele idéen bag spyware, men du får lige min uforbeholdne også.
DET ER PISSE USMAGELIGT!!
Desuden kan du være stensikker på vi vil bekæmpe både dig, og alle andre der vil lægge spyware på folks maskiner med næb og kløer.

Fromsej/Team spywarefri.
Avatar billede susej Nybegynder
17. oktober 2003 - 09:08 #4
Har du en hotmail-email-adresse eller lignende ?
Avatar billede fromsej Praktikant
17. oktober 2003 - 09:13 #5
http://www.eksperten.dk/spm/415009
Det er ikke tilladt at have to spørgsmål åbne om det samme, luk det ene.
Avatar billede jokkedefrib Nybegynder
17. oktober 2003 - 10:22 #6
Kontakt mig på
jegerdendejlige@yahoo.dk

så vender jeg tilbage med det samme,
Avatar billede fromsej Praktikant
17. oktober 2003 - 10:29 #7
Få så lukket det ene spørgsmål, ellers må der en anmeldelse til!
Avatar billede jokkedefrib Nybegynder
17. oktober 2003 - 10:37 #8
Ok cool fortæl mig så lige hvordan jeg gør det, har ledt alle steder
Avatar billede fromsej Praktikant
17. oktober 2003 - 10:40 #9
Du laver et svar selv, og accepterer det.
http://expfaq.1go.dk/ - Eksperten: Sådan gør jeg.
Avatar billede cybermike Nybegynder
17. oktober 2003 - 16:39 #10
Jokkedefrib: Smid mig en mail med defination paa opgaven saa maa vi se om vi kan finde ud af noget, ekim@unifix.org
Avatar billede TRoXa Novice
17. oktober 2003 - 18:01 #11
suk