Avatar billede tji Nybegynder
17. oktober 2003 - 03:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PCMCIA-netkort

Jeg mangler et netkort til min 120MHz bærbare computer til til PCmCIA-porten.

Kører med Win95..
Er ikke sikker på om min computer kan køre 32 bit.
Avatar billede tji Nybegynder
17. oktober 2003 - 03:28 #1
Hvilket skal jeg købe? LINKS tak.
Avatar billede human Nybegynder
17. oktober 2003 - 03:33 #2
Avatar billede human Nybegynder
17. oktober 2003 - 03:36 #3
Avatar billede the_dark Nybegynder
17. oktober 2003 - 04:14 #4
Din 120 MHz Laptop kan sagtens køre 32bit PCMCIA netværkskort, specielt fordi at BUS'en i den (og i næsten alle andre alm. PC'ere) også gør det. Du skulle ikke få nogen mærkbare problemer ved at købe et hvilken som helst PCMCIA 10/100Mbit kort, bortset fra at du >muligvis< skal have fat i nogen 'nye' win95 drivere ude fra fabrikantens hjemmeside.
Avatar billede human Nybegynder
17. oktober 2003 - 04:32 #5
Til det kort som ikke er wireless følger der en win95 driver med.
Avatar billede the_dark Nybegynder
17. oktober 2003 - 05:49 #6
Så skulle der ikke være nogen problemer overhovedet. Jeg kan heller ikke forstille mig at win95 ikke kan finde ud af at køre PCMCIA uden yderligere drivere end dem der ligger på CD'en - så det skulle bare være at sætte kortet i porten, og vupti.