Avatar billede qoo Nybegynder
16. oktober 2003 - 21:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skifte Fil type ?

Hej
Jeg har fundet et program som hedder fraps til at capture film sekvenser inde fra spil, og kvaliteten er egentlig meget god, men filtypen som sekvenserne lagres i er avi og de er pænt store. 20 sec svarer til 216 megs. Jeg vil gerne have fat i et program som ændre codec til fx mpeg i samme kvalitet men i mindre størrelse (ie komprimering). Desuden ønsker jeg også et redigerings program så jeg kan kæde sekvenserne sammen og lægge musik in over. Leder efter forslag til programmer som er forholdsvis simple og lige til at gå til.

Tak på forhånd.
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2003 - 22:04 #1
Avatar billede hoejrup Nybegynder
16. oktober 2003 - 22:04 #2
Du kan finde det på www.dvdrhelp.com/convert/

/per
Avatar billede henninga Novice
16. oktober 2003 - 23:43 #3
MovieMaker2 i Windows XP - til at redigere og konvertere.
Avatar billede larsjohansen Nybegynder
17. oktober 2003 - 00:18 #4
Brug virtualdub og www.divx.com codec for den bedste kvalitet.
god fornøjelse.

http://virtualdub.sourceforge.net/
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2003 - 09:15 #5
Hvorfor blev mit svar afvist - det er præcist magen til larsjohansens ????