Avatar billede andhansen Nybegynder
16. oktober 2003 - 20:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Firmware til NEC 1300a

Jeg har lige købt en NEC 1300a dvdbrænder. Desværre købte jeg også 50 Premium medier, som brænderen ikke understøtter. Jeg har søgt lidt på nettet og fundet denne side: http://herrie.rpc1.org/
Her står der at man kan flashe ens brænder med en anden firmware, så den kan læse min medier. Nu vil jeg gerne vide om det er sikkert at gøre dette, og hvis det går galt, hvordan man kan lave fejlen igen...
Avatar billede asusfreak Nybegynder
23. oktober 2003 - 23:05 #1
Der er nok aldrig en garanti for at det virker :) Jeg har dog hentet op til flere firmwares fra http://forum.rpc1.org/portal.php, og aldrig haft problemer - Men hvordan er det man siger "Ingen regler unden undtagelser". Har du evt. prøvet at kikke på nec's hjemmeside ?
Avatar billede andhansen Nybegynder
24. oktober 2003 - 12:01 #2
firmwaren virkede :D, brænderen kan nu både brænde mine cd-r og mine cd+rw.
Avatar billede asusfreak Nybegynder
28. oktober 2003 - 17:47 #3
G8ness :) Så er det jo bare fjong. Ellers udemærket brænder, bruger den selv ;)