Avatar billede src Nybegynder
16. oktober 2003 - 19:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp, jeg kommet til at slette activesync fra min HP 2120

Hej.
Dum som jeg er (selverkendelse) er jeg "kommet" til at slette activesync fra min HP 2120. Jeg har ikke længere activesync iconet mere. Jeg kan heller ikke finde det når jeg ssøger på PPC'en.

Hvordan får jeg det installeret igen.

ps. jeg kan godt lave en sync mellem min PC og PPC, jeg mangler bare programmet på min PPC
Avatar billede lvn Nybegynder
29. oktober 2003 - 10:57 #1
Du skal lave en cold reboot, du kan læse i din manual hvordan. Så får du factory settings igen incl. programmer.
Du skal huske at lave en backup først!
Avatar billede src Nybegynder
29. oktober 2003 - 19:14 #2
Mange tak  :-)