Avatar billede schipa Nybegynder
16. oktober 2003 - 18:08 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

hvorfor er Mediaplayer ændret?

Hej

noget der gjorde mig nervøs i dag.
Min søn brugte den fælles maskine til spil på nettet. Når jeg senere kom på og prøvede at afspille en mp3-fil kom Zone Alarm med en advarsel om, at programmet er ændret siden sidst? Hvad pokker kan det være? Jeg har tænkt mig at spørge knægten når han kommer hjem, men jeg regner ikke, at jeg kan bruge hans svar til ret meget.

Hvordan finder jeg ud af det? Kan jeg helt afinstallere mediaplayer, og evt. installere det på ny?
mvh, schipa
Avatar billede azer Nybegynder
16. oktober 2003 - 19:15 #1
du kan opdatere mediaplayer...!
Avatar billede azer Nybegynder
16. oktober 2003 - 19:15 #2
du kan opdatere mediaplayer...!
Avatar billede c-holst Novice
17. oktober 2003 - 21:47 #3
det azer mener er, at en hver ændring i er program der går/kan gå online bliver opfanget og meldt på denne måde, fx også hvis du opdaterer din browser. Så ingen grund til bekymring, måske har knægten bare hentet et codec eller en opdatering.
Avatar billede spg10 Nybegynder
19. oktober 2003 - 18:07 #4
ja og det er jo kun godt men mediaplayer bliver da ik ændret hvis man henter et codec
Avatar billede c-holst Novice
21. oktober 2003 - 19:46 #5
>spg10, det er sikkert sandt, for det var bare en formodning jeg havde. Måske skulle vi høre brugeren hvordan det går, og om han selv fandt svaret?

I øvrigt kan man, hvis man vil undvære forskellige features i mediaplayeren, slå dens automatiske kontakt til internettet fra, men det er jo ikke det spørgeren er ude efter.