Avatar billede rune_lundsted Nybegynder
16. oktober 2003 - 17:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

VGA standard driver?

PLEASE HJÆLP MIG!!!!

Når jeg installerer ati radeon drivere til mit Radeon 9600 Pro grafik kort får jeg en besked at der er problemer med drivere og jeg skal prøve at installere en standard VGA driver før jeg installere radeons... (jeg har haft det installeret og til at fungere, men efter en repair af XP, er problemet opstået)

1) Jeg kan ikke finde display devices i enhedshåndterings menuen. Hjælp hvor er den blevet af?

2) Hvor finder jeg en Standard VGA driver?

Venlig Hilsen Rune
Avatar billede cp1 Nybegynder
16. oktober 2003 - 20:28 #1
Standard VGA driver er inbygget i systemet og hvis du højreklikker på skrivebordret og vælger egenskaber skulle du gerne ku nå frem til den
egenskaber>avanceret>adapter>egenskaber og der ka du skifte den , hvis du ikke ka det, er du sikkert nød til at køre en repair af systemet , der er 1000 vis af opskrifter på en repair her på eksperten :)
Avatar billede cp1 Nybegynder
16. oktober 2003 - 20:32 #2
her er en site med en bunke drivere
http://www.hightech.com.hk/html/vga_driver.htm
Avatar billede victor-1 Nybegynder
17. oktober 2003 - 10:54 #3
Hent dette lille program, som du pakker ud et eller andet sted på din HDD, (jeg ville vælge skrivebordet) hvorefter du gemmer den udpakkede mappe hvor du finder det passende. (hos mig - C:\Programmer) Opret evt. en genvej til .exe-filen i mappen, som du placerer på dit skrivebord. Programmet er i stand til, at fortælle dig næsten alt om din pc.

http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32

Grunden til ovenstående:
Programmet finder ikke bare ud af hvilken hardware der er monteret i din maskine, men viser også links til div, producenter af drivere.
Jeg er sikke på. at du kunne trænge til at få opdaterede dine drivere til dit bundkort i det hele taget, der i blandt din VGA-driver.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. oktober 2003 - 10:05 #4
Har du fået løst dit probl. ?
Avatar billede rune_lundsted Nybegynder
20. oktober 2003 - 19:54 #5
Jep fik løst problemet! det var driverne til bundkortets vga port der skulle installeres. Ved ikke hvordan jeg kunne have afinstalleret dem. Men tak for hjælpen til jer begge to..
Avatar billede victor-1 Nybegynder
20. oktober 2003 - 23:15 #6
Takker for point ;o)

Godt du fandt ud af det - skulle det være en anden gang !