Avatar billede staticmotion Nybegynder
16. oktober 2003 - 17:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

#333333 i flashmx og dreamweaver mx ikke de samme!

Hej!
hvordan kan det være at jeg på www.droschler.dk har en fejl
som er pisse iriterende...i gkmotu snurre rundt logoet er der med 100 % sikkerhed en bagrundsfarve som hedder #333333
og baggrunden i dreamweaver er #333333..men de er ikke de samme!!!! hviken en er den rigtige og hvordan kalibrere jeg resten af mine programmer så de bruger samme palette....flash dreamweaver photoshop og swift???

svar hurtigt og du bliver belønnet!!!
Avatar billede thulstrup Nybegynder
16. oktober 2003 - 18:10 #1
Jeg kan ikke se nogen forskel. Er det ikke her du mener?

http://www.overdose.dk/eksperten/spm414847.gif
Avatar billede staticmotion Nybegynder
16. oktober 2003 - 23:53 #2
det er mærkeligt...hmm...du har ret....og på den bærbar er der heller ikke nogen forskel?????? men på den komputer jeg har lavet det er der en anelse forskel i bagrunds farverne på gkmotu snurre rundt og store logo og dreamweaver baggrund????? meget mærkeligt...hvor for er der tre forskellige baggrunde på den pc jeg har lavet det på...hmmm????
Avatar billede michael2004 Nybegynder
21. oktober 2003 - 10:49 #3
farve indstillingen på din/dine skærme er nok ikke ens !

"kontrolpanel"

og farvestyring !

eller skærmindstillinger og farvestyring