Avatar billede p_pippi Nybegynder
16. oktober 2003 - 16:16 Der er 1 kommentar

MAC, IE, Opera, Netscape

Når jeg følger w3c standart xhtml 1.1 css 2, viser alle mac browere stadig noget lort mildest talt.

hvad skal man gøre for at tilfredsstille en MAC ?

hvorfor opfører den sig så skide underligt ?

er der et sted vor jeg kan læse om en "MAC standart" ?
Avatar billede tullejr Nybegynder
20. oktober 2003 - 00:12 #1
En ting er at overholde en standard - selvom man gør det, kan man sagtens få noget forskelligt at se i alle browsere.
Det er i hvert fald det jeg selv har erfaret :)

eneste løsning er sådan set at tjekke i så mange browsere som muligt - dvs. mindst IE, mozilla 1.5 og Opera