Avatar billede zebber Nybegynder
16. oktober 2003 - 15:06 Der er 4 kommentarer

BIOS opsætning ændret ..PC nede. Please help

Jeg har ændret i min BIOS fan control. Den stod til unenable jeg har sat den til enable.
Tænkte at jeg kunne få en advarsel hvis en af "Fan" gik ned så kunne jeg måske nå at lukke PC'ern ned inden processeren brændte af.

PROBLEMET ER at jeg ikke kan starte PC'ern op, den starter godt nok op men kun i 3-5 sek.
Håber på andre muligheder end at flytte jumper på bundkortet

Har et Asus bundkort fra år2000 kan pt.ikke huske hvilket.
Avatar billede cp1 Nybegynder
16. oktober 2003 - 17:08 #1
uden at vide om dit bundkort fungere på denne måde...men prøv at holde
home tasten på dit tastatur nede når maskinen starter op...
Avatar billede cp1 Nybegynder
16. oktober 2003 - 17:09 #2
og ellers er der en jumper på kortet som resetter bios til default , det kræver selvfølgelig en manual...
Avatar billede darkside Nybegynder
16. oktober 2003 - 18:42 #3
Du skal ha fat i en anden blæser..

Se evt min kommentar her: http://www.eksperten.dk/spm/412880
Avatar billede zebber Nybegynder
16. oktober 2003 - 18:57 #4
Tak folkens.
Jeg gad ikke at rode rundt, tog konsekvensen og flyttede rundt på jumperen
JOB DONE