Avatar billede torbenchristensen Nybegynder
16. oktober 2003 - 14:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvor stor må en Outlook pst fil blive

Jeg bruger Outlook på en labtop (uden exchange) derfor er alle mine mails, journals, contacts osv lagret i en pst fil. Er der en øvre grænse for hvor stor den må blive?
Jeg nærmer mig nu 500 MB og visse søgninger går noget langsomt.
Avatar billede kedde65 Praktikant
16. oktober 2003 - 14:49 #1
Din pst fil må maks blive 2 Gb stor, ellers kan du ikke åbne den igen.

VH CK
Avatar billede torbenchristensen Nybegynder
16. oktober 2003 - 14:55 #2
Tak for det