Avatar billede wonsild Nybegynder
16. oktober 2003 - 11:25 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hvad synes du?

Hjemmesiden er ikke færdig endnu men kun et udkast. Synes selv der er et eller andet galt med menuen så jeg vil blive glad for forslag. Vil også sætte pris på kritik af designet. http://www.wonsild.dk/test/
Avatar billede bellisimo Nybegynder
16. oktober 2003 - 11:32 #1
Jeg synes umiddelbart siden er for "let" - givet den branche I beskæftiger jer med. Valgmulighederne øverst ("W&S", "Shipbrokers" etc.) er alt for lave. Det ville klæde dem at blive noget større. Endelig vil jeg mene at du bør overveje dit farvevalg. Den grå kant bør udskiftes med en mere karakterfuld farve, f.eks. støvblå.
Avatar billede Spotgun Seniormester
16. oktober 2003 - 11:45 #2
...og der må godt komme en lille smule luft rundt om menupunkterne i toppen.
Avatar billede nak-m Nybegynder
16. oktober 2003 - 19:26 #3
...og den store boks ser ikke rigtig ud i Mozilla Firebird 0.7 og Netscape 7.1 :)
Avatar billede groggy Nybegynder
16. oktober 2003 - 22:29 #4
Prøv at centrere teksten i dit topbanner mellem skibet længst ude til højre og det 2. længst til venstre. Synes det virker klemt som det står nu.

Jeg får en fejlmeddelelse på siden: Linie 105, tegn 5, et objekt er obligatorisk ??

Samtidig er jeg enig med de andre i, at menuen øverst er for lav. Prøv at lave den samme højde som det felt hvor adressen står i.

Jeg ville også overveje at give menuen samme topmargin som teksten i dit indholdsfelt.

Men alt i alt en ganske god side, med et godt og ligetil design.
Avatar billede wonsild Nybegynder
17. oktober 2003 - 09:16 #5
groggy -> hvilken side er det som du får fejlmeddelelsen på?
Avatar billede groggy Nybegynder
18. oktober 2003 - 21:34 #6
Sorry burde nok havde skrevet med det samme at den kommer når jeg trykker på et menupunkt i toppen som loader menuen i venstre side.

Min browser er IE 6.

I Netscape 7 forsvinder nogle af dine borders. Noget du også lige bør kigge på. Her kommer der dog ingen fejlmeddelelser.

Samtidig er det også altid en god idé at sørge for at ens sider validerer. http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.wonsild.dk%2Ftest%2F