Avatar billede masterc Nybegynder
16. oktober 2003 - 10:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Formatering af tekst

Hej Eksperter,
Jeg har et problem som jeg håber i kan hjælpe med!

Jeg har en form, hvor man bla udfylder et textarea. Når jeg submitter formen "post"er jeg jo felterne til en ny side. Denne side modtager også det udfyldte men formateringen af det jeg har skrevet i mit textarea ryger!

det vil sige at hvis jeg i mit textarea skriver noget, trykker et par gange Enter og så skriver noget mere, og så her efter submitter formen, så får jeg ikke overført hele indholdet af textarea men kun det jeg har skrevet.

Hvordan kringler jeg den?

MasterC
Avatar billede ztyxx Nybegynder
16. oktober 2003 - 10:33 #1
echo nl2br($_POST["textarea"]);
Avatar billede fangel Nybegynder
16. oktober 2003 - 10:42 #2
dine liniskift bliver overført - men som linieskift, ikke som <br> (html linieskift) - derfor skal den lige igennem nl2br som ztyxx skriver... den laver liniskfit (nl = new line) til (2) <br> (br)

Morten
Avatar billede masterc Nybegynder
16. oktober 2003 - 11:40 #3
Det virker tak for hjælpen
Avatar billede ztyxx Nybegynder
16. oktober 2003 - 12:53 #4
takker for point c",)