Avatar billede styrmand Nybegynder
16. oktober 2003 - 00:07 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Godt Outlook alternativ

Jeg har indtil for nylig benyttet mig af MS-office, men efter at have prøvet Open-office i stedet, har jeg besluttet at det skal være mit fremtidige office-produkt.
Desværre er der ikke et medfølgende Email/kalender/kontaktpersoner-program med, men findes der ikke et godt alternativ til Outlook?
Det er vigtigt at man kan importere mail og kontaktpersoner fra Outlook, da jeg gemmer mine mails langt tilbage i tiden.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
16. oktober 2003 - 00:15 #1
husk at lukke (læg selv et svar og acceptere det):
http://www.eksperten.dk/spm/414523
Avatar billede nof Nybegynder
16. oktober 2003 - 00:25 #2
Pegasus mail er ihvertfald et godt alternativ på mail siden - jeg kan desværre ikke huske om de andre ting du ønsker bliver understøttet...
Avatar billede herpezp Nybegynder
16. oktober 2003 - 00:26 #3
Eudora og Pegasus Mail er vist nogle jeg fik anbefalet engang...
Kender ikke lige deres features, men de er vist begge freeware :)
Avatar billede styrmand Nybegynder
16. oktober 2003 - 12:22 #4
Eudora tillader så vidt jeg kan se kun én emailkonto, så den kan jeg ikke bruge. DEn ser ellers god ud og det er nemt at importere data fra outlook.
Avatar billede x-lars Novice
16. oktober 2003 - 16:58 #5
www.incredimail.com
Nem at bruge og du kan sagtens bruge den uregistrerede version.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. december 2003 - 04:17 #6
Dette spørgsmål mangler input.
Det kan f.eks. være at spørgeren mangler at acceptere/afvise svar/komme med feedback, eller af en svarer mangler at lægge et svar/komme med feedback.
Avatar billede styrmand Nybegynder
18. december 2003 - 07:52 #7
Jeg har nu prøvet begge alternativer og der er desværre begrænsninger i dem begge, som jeg ikke rigtigt kan leve med.
IncrediMail har ud over et rent mailprogram også et tilføjelsesprogram til Outlook, som virkeligt "spicer" ens mail op. Det er lidt sjovt.
Pegasus er heller ikke dårligt, men jeg oplevede desværre nogle tekniske problemer. Jeg kan ikke rigtigt huske hvad det var, men det var noget, som fik mig til at vende tilbage til Outlook.

Tak for jeres svar