Avatar billede nixi- Nybegynder
15. oktober 2003 - 18:53 Der er 12 kommentarer

Orange-designs.dk

Hey jeg kunne godt tænke mig hvis i ville vurdere min side www.orange-designs.dk
Avatar billede izemate Nybegynder
15. oktober 2003 - 18:58 #1
Synes der er et par ting..
jeg synes ikke det passer så godt ind i en side hvor man tilbyder design af hjemmesider at smide en tagwall ind..
efter min mening er designet for "stort" og for mørkt man kan næsten ikke læse hvad der står i midten :-\

\\izemate
Avatar billede izemate Nybegynder
15. oktober 2003 - 18:58 #2
.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. oktober 2003 - 18:58 #3
jeg kan ikke komme ind på http://www.orange-designs.dk/
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
15. oktober 2003 - 19:00 #4
Tja gennemgående synes jeg den er lækker men jeg synes at info, porfolio og kontakt står for mørkt så jeg synes du burde ændre skrifttypen til noget lysere fx hvid som du bruger i højresiden :)

Jeg synes måske du kunne tilføje lidt mere lir for for mig at se står der ikke så meget på en side der ellers kunne have en del effekter...  fx kunne du tilføje en lækker (OG LYSERE) baggrund til den tabel hvor der står medarbejdere priser "bestelling" osv. som fremkommer ved at trykke på Info.. at du ikke bruger dynamiske effekter er ok (men ellers velegnet her fx javascript).. men brug i det mindste nogle dynamiske billeder :)

Det tror jeg ville forbedre den

/Christian
Avatar billede fangel Nybegynder
15. oktober 2003 - 19:03 #5
i 1600x1200 er tag-wallen lige i midten af skærmen, og er umidbart den der tager focus, og ikke resten af siden - lidt trist.. ik'?

og ja, lysere side...

Morten
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
15. oktober 2003 - 19:05 #6
dea pg-> det gør den næsten også i 1280x1024 ! :)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. oktober 2003 - 19:06 #7
ahh.. der er den.. fed side.. :)
Avatar billede Kengun Praktikant
15. oktober 2003 - 19:29 #8
ja til en Counter-Strike clan så kunne den passe :)
Avatar billede lordhead Nybegynder
15. oktober 2003 - 22:48 #9
Jeg synes du har formodet at lave en rigtig flot side...! dog er der lige et par ting:

1. din tekst i topmenuen er alt for utyddelig, gør det mere tydeligt!

2. Den sorte tekst synes jeg heller ikke så godt om... i din tag-wall er teksten hvid, det ser langt flottere ud.

3. Hvis dine links kunne have en form for roll-overs (a:hover) ville de blive mere attraktive!

4. Din side er flot og overskuelig, og har et nyt og anderledes udseende end de fleste andre moderne websites - det er godt!

5. Hvorfor hedder i orange-designs når jeres side er mørkeblå??
Avatar billede tullejr Nybegynder
18. oktober 2003 - 16:19 #10
Tag et lille kig på den i mozilla 1.5 .. bare nogle småproblemer med scrollbars :p
Avatar billede battle Nybegynder
22. oktober 2003 - 14:43 #11
Den er meget fed men den er lidt sløv lige i starten...
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. december 2003 - 04:14 #12
Dette spørgsmål mangler input.
Det kan f.eks. være at spørgeren mangler at acceptere/afvise svar/komme med feedback, eller af en svarer mangler at lægge et svar/komme med feedback.