Avatar billede lavridsen Nybegynder
15. oktober 2003 - 17:23 Der er 2 kommentarer

wlan med dwl 520 +

Linux nybegynder (mig) har fået RedHat 8.0 installeret på min Dell Desktop udstyret med trådløst netkort d-link DWL 520 + .. Dette kort er desværre ikke på listen over tilgængelige adaptere i wifi setup når jeg prøver at min nye linux installation med på mit hjemmelavede trådlåse net.

Hvad gør jeg ? Easy, step by step..

mvh Allan
Avatar billede lap Nybegynder
15. oktober 2003 - 21:02 #1
du bør prøve med RH9 i stedet for - RH8 er en "gammel" distribution
Avatar billede 5floor Nybegynder
23. oktober 2003 - 17:19 #2
Heu Lavridsen.
Prøv http://www.hack.gr/users/panxer/wireless/

ellers søg på "linux dwl 520+" i Google, så er der nogle muligheder...

Jeg er selv nybegynder (vel ca 10-12 timer) i Red Hat 8.0 og leder efter en løsnng til mit d-link dwl 650+...har fundet en, men der skal jeg rode med kernen, og der er jeg pt sat af....håber selv at kunne fikse problemet når jeg har rodet mere med Linux....

Well, held og lykke i hvertfald

Greetings

Mads