Avatar billede futurama800 Nybegynder
15. oktober 2003 - 16:01 Der er 13 kommentarer

Video Codec - Videokomprimering

Hej gutter :.
Har et problem...

Jeg er ved at lave en backup af min fornyligt indkøbte Matrix DVD. Jeg har 2 DVD backup programmer

1. Easydivx
2. Super DVD Ripper 1.9

Mit problem er at når jeg skal vælge codec, i videokomprimerings menuen så er der ikke noget codec at vælge! også selvom jeg har Nimo Codec pack og DivX 5.1 instaleret
Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. oktober 2003 - 16:15 #1
Avatar billede futurama800 Nybegynder
15. oktober 2003 - 16:17 #2
Er det ikke et program til at klippe i film med ?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. oktober 2003 - 16:21 #3
..er ikke helt sikker.. har ikke rigtigt brugt det.. har kun klikket lidt rundt i det..
Avatar billede futurama800 Nybegynder
15. oktober 2003 - 16:22 #4
Nå :( øv. Det er det så, nej det er de programmer jeg har.. I dem kan man ikke vælge nogen komprimerings codecs. og det er der problemet opstår :(
Avatar billede jensendk Nybegynder
15. oktober 2003 - 16:23 #5
Hvad skal du bruge backup'en til? Hvis du vil hav een dvd kopi, så er det da smartere at  bruge DVDdecrypter eller dvdshrink. www.dvdshrink.info
Avatar billede futurama800 Nybegynder
15. oktober 2003 - 16:26 #6
nå ja.. Hov.. Jeg skal lave en Avi fil.. Helst..
Avatar billede jensendk Nybegynder
15. oktober 2003 - 16:29 #7
flaskmpeg findes bla. på www.dvdrhelp.com
Avatar billede futurama800 Nybegynder
15. oktober 2003 - 16:29 #8
Men problemet er at jeg ikke kan vælge nogen codecs :( Og jeg kan efter mange forsøg ikke få den til at finde nogen :( og hvordan får jeg dem til det ?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. oktober 2003 - 16:36 #9
prøv at geninstallere dine codecs-pakker.. det kan være at de er busted eller noget..
Avatar billede futurama800 Nybegynder
15. oktober 2003 - 17:05 #10
Virker ikke ... :(
Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. oktober 2003 - 17:24 #11
jeg ved desværre ikke hvad du ellers kan gøre..
hold spm'et åbent noget tid endnu (en uges tid).. hvis du ikke får svar, kan du lukke spm'et, og oprette det igen..

du lukker ved selv at ligge svar og acceptere det.. gerne med beskeden "Jeg har ikke fået noget svar, og lukker hermed spørgsmålet."

/theSurfer.
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2003 - 18:35 #12
Mon du kan finde noget her der virker:

http://www.digitalempire.frac.dk/dvdbackup.shtml
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. december 2003 - 04:12 #13
Dette spørgsmål mangler input.
Det kan f.eks. være at spørgeren mangler at acceptere/afvise svar/komme med feedback, eller af en svarer mangler at lægge et svar/komme med feedback.