Avatar billede muddi999 Nybegynder
15. oktober 2003 - 14:54 Der er 9 kommentarer

Vurder www.load.dk

Hejsa!
Jeg ville blot høre om der er nogen der vil være behjælplige, med at vurdere mit nye site: http://www.load.dk
Kritik, ros, forslag til udbedringer/ændringer modtages meget gerne..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. oktober 2003 - 15:06 #1
til skriften ville eg klart bruge i dit stylesheet:
body, td { font-family: tahoma; font-size: 12px; }
Avatar billede mariap Nybegynder
16. oktober 2003 - 21:34 #2
Hejsa

Fin side, men måske skulle ud få bredden af din side til at passe med den øverste banner der er et lille hak. Det kunne måske også være smart med noget navigation til dine billeder billede og det kunne også være rart hvis man kunne søge på siden.

VH Maria
Avatar billede ulrikp Nybegynder
17. oktober 2003 - 09:49 #3
Udmærket site. Overvej noget mere "luft" mellem venstre kant af boksene og teksten! Det virker lidt uoriginalt/uprofessionelt at stjæle xp-explorer-ikonerne...
Avatar billede battle Nybegynder
22. oktober 2003 - 14:51 #4
Jeg syntes at det er en fed side... menuen kunne godt være lidt bedre... det kunne du gøre med noget java noget...
Du kan gå ind på www.javafile.com og finde noget...
Avatar billede muddi999 Nybegynder
23. oktober 2003 - 12:12 #5
Takker indtil videre. Har fået nogle ideer og rettet lidt på siden. Pointene kommer snart...skal lige se om der ikke kommer flere forslag
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. oktober 2003 - 20:01 #6
lav være med at bruge java knapper.. hvis folk ikke har java installeret, kan de ikke navigere på siden.

javascript er det nogenlunde det samme.. men javascript er bedre at bruge end java..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. oktober 2003 - 20:03 #7
..og, nej, java og javascript er ikke det samme.
Er man i tvivl: http://www.firststep.com.au/education/solid_ground/javadiff.html
ellers søg på "java vs javascript" i en eller anden søgemaskine.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
28. oktober 2003 - 10:43 #8
..det skal lige siges at javascript understøttes af de fleste browsere, hvis ikke alle.. det er noget der er i dem, men javascript kan deaktiveres..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. december 2003 - 17:12 #9
feedback..