Avatar billede nfa112 Nybegynder
15. oktober 2003 - 14:01 Der er 14 kommentarer

Justeringen af skærmbillede resettes hver gang windows restartes

Jeg har næsten lige købt en ny skærm. Samsung SyncMaster 757DFX.......
Jeg har justeret skærmbilledet (>1280x1024) ud til kanten af det synlige i skærmen.... Hver gang jeg rebooter, så er skærmbilledet rykket sig ud af mine personlige justeringer. Men når compen så har været tændt i en halv time, så har skærmen (-el. Windows XP?) justeret mine indstillinger "tilbage". Det er kun når jeg rebooter, altså genstarter compen/windows. Hvis jeg slukker/tænder skærmen, mens jeg kører windows, så er indstillingerne de samme. dvs, der ikke sker noget med justeringerne... Jeg har prøvet at formatere, men der sker det samme igen (det er de samme drivere til skærmen som jeg har brugt før og efter formateringen. Er det måske driverne til skærmen som gør udslaget???
Avatar billede cdc Novice
15. oktober 2003 - 14:02 #1
set den til auto adjust ved opstart når windows billedet dukker op på skærm menuen
Avatar billede nfa112 Nybegynder
15. oktober 2003 - 14:04 #2
hvordan sætter jeg den til auto adjust??? er det en indstilling i skærmen, el windows???
Avatar billede cdc Novice
15. oktober 2003 - 14:05 #3
har du en knap på skærmen der hedder menu
Avatar billede cdc Novice
15. oktober 2003 - 14:09 #4
hvis du har en knap der hedder auto gør den det hele af sig selv, hvis ikke klik på menu, og der inde skulle det være muligheder for at lave en autoadjust
Avatar billede nfa112 Nybegynder
15. oktober 2003 - 14:10 #5
JA, self har jeg det... Men hvor i menuen finder jeg funktionen???
Avatar billede cdc Novice
15. oktober 2003 - 14:14 #6
nu sidder jeg med en anden samsung skærm, så jeg ved ikke hvordan din menu ser ud
Avatar billede nfa112 Nybegynder
15. oktober 2003 - 14:15 #7
Jeg kan ikke finde funktionen i min skærm.... 757DFX....
Hvilken skærm sidder du med, som har den funktion?
Avatar billede cdc Novice
15. oktober 2003 - 14:17 #8
syncMaster 191t fladskærm
Avatar billede cdc Novice
15. oktober 2003 - 14:18 #9
di skærm har vel de obligatoriske 4 pile op ned højre venstre, er der en knap i midten mellem dem ?
Avatar billede nfa112 Nybegynder
15. oktober 2003 - 14:21 #10
Nej, det er der ikke... ikke imellem dem... Mine knapper:
Highlight, Exit, "de 4 pile", Menu
Avatar billede cdc Novice
15. oktober 2003 - 14:23 #11
og i menuen har du ikke auto eller autoadjust nogen steder
Avatar billede chalde Seniormester
15. oktober 2003 - 14:27 #12
Har du installeret driveren fra cden? Ellers gør det.
Jeg har samme menu, og funktionen er der ikke.
Mener det kun er fladskærme der har den funktion (ret mig hvis jeg tager fejl)
Avatar billede nfa112 Nybegynder
15. oktober 2003 - 14:36 #13
Jeg har brugt de medfølgende drivere fra cden (måske skulle jeg finde nogle andre!?)
Jeg kan ikke finde funktionen, så jeg tror du har ret chanlde -> den funktion hører sammen med fladskærme.....!
Avatar billede lede Nybegynder
27. oktober 2003 - 20:32 #14
Ring til Samsungs hotline, de er sgu så søde. 38 322 887