Avatar billede varmeskud Praktikant
15. oktober 2003 - 13:54 Der er 101 kommentarer og
2 løsninger

Forkert parameter

hey

jeg har formateret og installeret win 98 og opgraderet til winxp. det køre fint.

men når jeg går ind i start og trykker på min anden harddisk d (120GB) skriver den "adgang nægtet forkert parameten" det er ntsf formateret drev d.

hvad gør jeg for at kunne komme ind på drevet da alle mine dater ligger på den (ca 65GB) det er ting jeg har samlet sammen i flere år og derfor ikke ville slette det.

C drevet er fat32 og D drevet er NTFS men det har ingen betydning at C drevet er NTFS da jeg har prøvet at kode den om til dette.

D drevet er aktiveret. Og jeg kan ikke ændre noget inden i computeradministration.

Nogen der ved hvad jeg kan gøre?

Mvh Kim
Avatar billede kop Nybegynder
15. oktober 2003 - 15:03 #1
fat 32, kan ikke se et ntfs drev derfor, skal du gemme dine data, på d drevet i fat 32, og formater drevet om til fat 32
Avatar billede varmeskud Praktikant
15. oktober 2003 - 15:07 #2
alt sammen er gemt på d drevet og der er ca 65GB af mine ting på d drevet som jeg ikke ville miste. Men jeg kan ikke få adgang til d drevet da det er forkert parameter. Skal jeg så konveter d drevet om til fat 32 eller? for jeg ville ikke formater mit d drev da jeg jo så miste alt hvad der er på d drevet. Der må jo være en løsning på mit problem!?!
Avatar billede kop Nybegynder
15. oktober 2003 - 17:21 #3
jeg mener at Partition magic 8 måske kunne hjælpe.der må du da kunne lave et extra drev og Flytte hele mollevitten over på det . og så formater den nu frie partion om til fat 32 og så flytte det hele igen og og så ender du med at have delt dit d drev i 2
Avatar billede varmeskud Praktikant
15. oktober 2003 - 17:50 #4
jamen jeg kan jo ikke komme ind på d drevet.

jeg har prøvet 7 verisonen og der kunne jeg ikke gøre noget med det.

men det er jo ikke bare lige noget man flytter rundt på. det tog 4 timer ca at flytte det hele fra den ene disk til den anden.

er dre ekstre funktioner i 8?
Avatar billede varmeskud Praktikant
15. oktober 2003 - 17:54 #5
hvor kan man hente en fri version af programmet henne? Partition magic 8
Avatar billede kop Nybegynder
15. oktober 2003 - 19:22 #6
Det kan man her .http://jupsoft.host.sk/fosi/ Har du prøvet men en boot  diskete evt win98 se.edtion (2 ) og se om du den vej kan se dit D drev ved du hvordan man gør Botter op på en diskette
Avatar billede varmeskud Praktikant
15. oktober 2003 - 19:50 #7
Jeg forstår ikke lige hvad du mener med det du har skrevet.

Jeg kan godt se d drevet inden i bios.

Ved også godt hvordan jeg booter op. Men forstår bare ikke hvad du mener?!?!
Avatar billede varmeskud Praktikant
15. oktober 2003 - 20:50 #8
kop- kunne du skære det lidt ud i "pap"?
Avatar billede kop Nybegynder
15. oktober 2003 - 21:13 #9
undskyld ventetiden men jeg er ved at male køkken  men det jeg mener er kan du komme i kontakt med d drevet i dos. altså hvid du i en kommandopromp skriver d:trykker enter så står der et d: og blinker så skriver du dir og trykker enter og her skulle du kunne se alt på dit d drev
Avatar billede varmeskud Praktikant
15. oktober 2003 - 21:18 #10
Det gør ikke noget. Vi har alle jo et "virkeligt liv" *Ss*

okay det ved jeg så ikke da jeg ikke sådan kender komandor i dos. Men når jeg skriver D: så kommer den over.

Ups sorry... Jeg er kommet til at skrive D drevet hele tiden. Ren faktisk så hedder drevet F. Men ændre jo ikke på noget efter som det er det bokstav jeg har brugt i dos. Men prøver lige at gå ind i dos og skrive F: enter og så DIR enter.. skriver tilbage om lidt igen
Avatar billede varmeskud Praktikant
15. oktober 2003 - 21:29 #11
meget mærkeligt. Når jeg booter op på win98 og kommr ind i dos via den. så starter jeg a: og så kan jeg kun komme mellem a og c drevet. Jeg kan ikke komme ind på mit f drev som er min ekstre harddisk på 120GB den med porblemmet med. og så mit brænder drev e og mit dvd drev som hedder d

Hvorfor kan jeg ikke komme ind på dem? de kan ses i denne computer... mystisk
Avatar billede kop Nybegynder
15. oktober 2003 - 22:08 #12
har du nogen mulighed for evt at partionere din 120 gb, så kan du jo lave en partion med winxp på . altså du trækker strømstikket ud på den du har nu med c drevet på ,og partionere din 120 1 2 dele, så insTaller du bare xp som ntfs
derefter kan du se dine 68gb. sætter dit nu gamle c drev i igen botter op på c drevet og kigger over i 120 gb og der er så dine 65 gb dem må du så gemme et sted
Avatar billede varmeskud Praktikant
15. oktober 2003 - 22:19 #13
jamen hvordan skal jeg lave ntfs??? jeg har win98 og så har jeg en opgradering til xp. **Ss*

Nej jeg har ingen mulighed for at dele den op da jeg jo kun har win98 som køre på fat32 og studie versionen (opgradering til xp)

Ellers ville dette nok være en mulighed. Men har det svære ikke mulighed for at gøre det sådan. Har prøvet bare at gøre det med win98 uden det kunne for ellers skulle man formater først
Avatar billede kop Nybegynder
15. oktober 2003 - 23:00 #14
jeg mener at xp spørger om du  vil  installer som ntfs under installationen
Avatar billede varmeskud Praktikant
15. oktober 2003 - 23:13 #15
nej det gør den det svære ikke på studie versionen. Men er der ikkie programmer som man kan hente på trial version som kan hjælpe?
Avatar billede varmeskud Praktikant
15. oktober 2003 - 23:15 #16
Min ven har nemlig også nævnt at jeg kunne prøve at sætte f drevet som master og tage c af og så installere windowvs på den hvor at den så spørge om den skal slette eller ikke slette filerne der er der i forvejen.

Men det kan ikke gøres så længe jeg ikke har en fuld version af xp eller andet NTFS system det svære
Avatar billede kop Nybegynder
15. oktober 2003 - 23:17 #17
er du med eller
Avatar billede varmeskud Praktikant
15. oktober 2003 - 23:23 #18
Om jeg er med?

Kunne vi evt. skrive sammen over msn eller icq?

msn : varmeskud@msn.com
icq : 162975441

Skal nok paste her ind hvis vi finder en løsning bare til dem som der måske ville brokke sig
Avatar billede kop Nybegynder
15. oktober 2003 - 23:32 #19
jeg prøver lige at finde ud af et og andet har dsv hverken icq eller msn. er hurtigt tilbage.
Avatar billede varmeskud Praktikant
15. oktober 2003 - 23:33 #20
okay... msn ligger på alle windows maskiner. Så er det var e-mail og kode du mangler hvis det er ;-)
Avatar billede kop Nybegynder
15. oktober 2003 - 23:47 #21
nej jeg fjerner altid lor... . det fylder.
Avatar billede varmeskud Praktikant
15. oktober 2003 - 23:51 #22
jov okay... Hehe me to... men har så hentet en beder version og installede det igen da min venidne var her så jeg ikke skulle logge af på min egen. det er bare meget hurtigere og nemer at komminiker (staveplade) over
Avatar billede kop Nybegynder
16. oktober 2003 - 00:29 #23
jo.jo. men jeg har været lidt omkring og snuse lidt til problemet uden at skulle komme ud i noget snavs . men jeg tænker på om ikke du måske har en kammerat der evt kunne låne dig xp for det er nærmest et uløseligt problem .
Avatar billede kop Nybegynder
16. oktober 2003 - 00:34 #24
drop mig lige din e-mail ikke din msn mail
Avatar billede herpezp Nybegynder
16. oktober 2003 - 00:35 #25
Hvis du har plads nok på c-drevet kan du evt. kopiere tingene over på dette på følgende måde:
boot fra windows xp-cd'en, og når den spørger om hvad du vil gøre skal du starte Restore Control (tror jeg nok det hedder), det gøres med et tryk på R (ved ikke om alle xp-versioner har Restore Control). Nu kan du læse begge diske i en dos-lignende tilstand, og derved kopiere tingene :/
Avatar billede varmeskud Praktikant
16. oktober 2003 - 00:36 #26
Jov jeg har en ven der har en winxp. Men hans cd har han ikke hjemme men den skulle komme hjem sådan ca idag sagde han for et par dage siden. Men jeg ved ikke hvordan det går med det.

Men det ville sige der er sådan set ikke andre muligheder for at få det løst uden sådan en cd?
Avatar billede varmeskud Praktikant
16. oktober 2003 - 00:38 #27
herpezp - har du taget til følge at det er studie versionen af xp jeg har? jov der er plads nok. Mit c drev er på 80GB og det har også lagt på den før end det blev flyttet da jeg skulle formater mit c drev og derfor købte jeg den nye f drev på 120GB for at få formateret uden at miste data.

Men jeg forstår ikke helt hvad jeg skal gøre.- Skal jeg bare boot op fra cd og så kommer der noget. Okay det ville jeg så prøve om lidt.
Avatar billede herpezp Nybegynder
16. oktober 2003 - 00:41 #28
Jeg mener at kunne huske, at der i hjælp-filen står at pro-versionen har det og home-versionen ikke har det, men jeg mener, at jeg har set det på en home-version, så jeg synes du skal give det et forsøg :)
Avatar billede herpezp Nybegynder
16. oktober 2003 - 00:42 #29
Og ja, bare boot fra cd'en og vent til den kommer med en startskærm med nogle valgmuligheder, så skulle den være der :)
Avatar billede varmeskud Praktikant
16. oktober 2003 - 00:48 #30
jamen nu er det jo sådan at jeg har studie versionen af pro... men det er jo ikke den fulde xp jeg har... den skal installeres oven på en anden windows.... men jeg prøver og ser om det kan gå... ville jo ikke gå glip af en mulighed
Avatar billede kop Nybegynder
16. oktober 2003 - 00:51 #31
så mener du vel han skal ntfs den nye installation. hepezp eller kan hen jo ikke se de 120 gb vel
Avatar billede herpezp Nybegynder
16. oktober 2003 - 00:54 #32
hvis han har Restore Control burde han kunne komme i en dos-lignende tilstand, hvor han både kan læse fat32 og ntfs og kopiere imellem dem.
Avatar billede herpezp Nybegynder
16. oktober 2003 - 00:56 #33
Nu jeg tænker videre, mener jeg ikke at man kan bruge wildcards, dvs. ? og *, så hvis du har mange filer liggende (hvilket du nok har hvis du har 65gb), så håber jeg der er en nemmere måde at gøre det på :/
Avatar billede varmeskud Praktikant
16. oktober 2003 - 01:03 #34
hvad er wildcards???

Nu har jeg prøvet... da der stod c: kunne jeg skrive f: enter og komme der til men lige meget hvad jeg så gjorde skrev den "parameter ikke gyldig" eller noget i den stil kan ikke huske det ord ret. Ja jeg ville mene der skulle ligge rigtig mange filer *Ss*
Avatar billede kop Nybegynder
16. oktober 2003 - 01:04 #35
ja herpezp det er lidt farligt. men det kræver den fulde version af xp varmeskud læg din e mail så jeg kan sende dig nogle filer (XP filer)
Avatar billede varmeskud Praktikant
16. oktober 2003 - 01:05 #36
kim@varmeskud.dk
Avatar billede varmeskud Praktikant
16. oktober 2003 - 01:20 #37
hvor meget fylder de?
Avatar billede varmeskud Praktikant
16. oktober 2003 - 01:29 #38
meget mærkeligta t jeg ikke kan svare tilbage på din e-mail... men hvordan fixer vi det?
Avatar billede kop Nybegynder
16. oktober 2003 - 01:36 #39
http://www.easydos.com/dosindex.html her er lidt at læse på
Avatar billede varmeskud Praktikant
16. oktober 2003 - 01:38 #40
det siger mig ikke noget det link du har givet der kop :-/
Avatar billede kop Nybegynder
16. oktober 2003 - 01:48 #41
Avatar billede kop Nybegynder
16. oktober 2003 - 01:49 #42
Hvis du har læst dette burde dit problem være løst.
Avatar billede varmeskud Praktikant
16. oktober 2003 - 01:51 #43
sorry... men jeg det svære ikke englihs da jeg aldrig har haft det i skolen og sådan og det jeg kan er meget meget lidt
Avatar billede varmeskud Praktikant
16. oktober 2003 - 02:07 #44
smutter i seng nu. skriver i morgen
Avatar billede kop Nybegynder
16. oktober 2003 - 02:09 #45
nat nat
Avatar billede kop Nybegynder
16. oktober 2003 - 12:34 #46
virkede det
Avatar billede varmeskud Praktikant
16. oktober 2003 - 13:30 #47
nope... virker ikke i nu
Avatar billede varmeskud Praktikant
18. oktober 2003 - 00:15 #48
Det virker ikke det med at sætte f drevet som master og installere winxp på den. Har fået fat i en cd nu og prøvet :-(
Avatar billede kop Nybegynder
18. oktober 2003 - 00:55 #49
kan du kort beskrive hvad du ha gjort fordi det skal virke m.m. hele hhd er formateret som ntfs
Avatar billede kop Nybegynder
18. oktober 2003 - 01:01 #50
ja jeg ser nu at det er det du starter med at sige. så derfor skal du install din nye xp på den HHd med dit c  drev som extra installmen som ntfs så skal du kunne se dit f drev hvis du booter på din ny installation (xp)
Avatar billede varmeskud Praktikant
18. oktober 2003 - 01:11 #51
ville du lige skære det lidt ud i pap.. Forstår ikke lige hvad du mener
Avatar billede kop Nybegynder
18. oktober 2003 - 01:21 #52
du skal installere den nye cd du har fået hvis det er en xp pro full . på den hhd som er fat 32  installatione bliver du spurgt om du vil installere som ntfs det skal du sige ja til.når den er installeret skal du boote op på ntfs installationen og monterer di 120 gb hhd som er ntfs så skal du kunne læse den .men ntfs kan kun se ntfs så alle de filer du har /og vil gemme skal du evt brænde ned elller også skal du klippe dem over på din hhd med c drevet
Avatar billede varmeskud Praktikant
18. oktober 2003 - 01:35 #53
hmm.. har jeg prøvet men den skrev da jeg var ved at installere at der var problemmer med en eller flere fil og kunne vist ikke installere den.

jeg har før prøvet at lave mit c drev om til NTFS men der kunne jeg stadi ikke komme ind på f drevet selv om c drevet var lavet om til NTFS lige som du ville havde jeg skulle gøre nu eller er dte forkert forstået?

Dete r windows xp home full skulle jeg mene
Avatar billede kop Nybegynder
18. oktober 2003 - 01:42 #54
!!hvor mange drev er din hdd med cdrevet del i !! hvis flere skal du på et af de andre installere din xp som ntfs  (OK)
Avatar billede varmeskud Praktikant
18. oktober 2003 - 02:08 #55
Mit c drev er kun på en i alt. altså kun c drev

Altså det du siger er følgene. Jeg kan ikke komme ind på mit f drev (120GB harddisken) fordi at den er NTFS og at mit c er fat32?
Du siger så at hvis min c drev er NTFS kan den godt komme ind på f drevet som er NTFS?

Er dette rigtig forstået?
Avatar billede kop Nybegynder
18. oktober 2003 - 02:11 #56
ja.
Avatar billede kop Nybegynder
18. oktober 2003 - 02:14 #57
du må dele din hhd i 2 stykker c.+ d drev hvor d er ntfs
Avatar billede varmeskud Praktikant
18. oktober 2003 - 02:14 #58
Det forstår jeg ikke. Jeg har prøvet at kode mit c drev om til NTFS i stedet for den var fat32 og der kunne den stadi ikke.

Så hvad ville det hjælpe at jeg installerede en full windows når jeg har haft prøvet at lave den om til NTFS?
Avatar billede kop Nybegynder
18. oktober 2003 - 02:15 #59
når du har det booter du op på d. som jo r ntfs og der kan du se din 120 gb hhd og gemme dine filer på dit c drev
Avatar billede varmeskud Praktikant
18. oktober 2003 - 02:17 #60
Hvordan skal jeg dele den op?
Avatar billede kop Nybegynder
18. oktober 2003 - 02:18 #61
ja det har jeg sagt mange gange nu extra partion på dit c drev som er ntfs og du kan se din 120 gb hhd og så gemmer du det du vil
Avatar billede varmeskud Praktikant
18. oktober 2003 - 02:20 #62
Hvordan deler jeg mit c drev op i to?
Avatar billede kop Nybegynder
18. oktober 2003 - 02:26 #63
wolla wolla min fæter det skal du gøre med partion magic 8 ( hav 2 tomme disketter klar hendt svinet. her http://jupsoft.host.sk/fosi/
Avatar billede varmeskud Praktikant
18. oktober 2003 - 02:29 #64
ved ikke lige hvordan man bruger det.

Kan du skrive hvordan jeg gør? Også hvad jeg gør med de to disketter?
Avatar billede kop Nybegynder
18. oktober 2003 - 02:35 #65
jeg må smutte i seng nu.skriver i morgen
Avatar billede varmeskud Praktikant
18. oktober 2003 - 02:40 #66
Hmm... øv

Nå men det er der ikke noget at gøre ved. Skulle meget gerne aflever cdén i morgen nemlig
Avatar billede kop Nybegynder
18. oktober 2003 - 12:05 #67
så skynd dig at lave et sikkerhedskopi
Avatar billede varmeskud Praktikant
18. oktober 2003 - 18:04 #68
Jeg har ny delt mit c drev op i to. Har installeret win xp home full på c drevet og det hjalp ikke.
Avatar billede kop Nybegynder
18. oktober 2003 - 18:46 #69
Har du installeret det som ntfs !!!! og du skal huske at boote op på det
Avatar billede varmeskud Praktikant
18. oktober 2003 - 19:04 #70
Begge de to drev jeg har lavet af c er NTFS. Altså C drev og G drev er NTFS. Men kan stadi ikke læse D drevet som den 120GB harddisk er blevet omdøbt til ny.
Avatar billede kop Nybegynder
18. oktober 2003 - 19:09 #71
Hvordan ser du at har tilsluttet de 120 gb.  der er jumber settings. er de 120 sat som slave. Er dit c drev sat som master.
Avatar billede varmeskud Praktikant
18. oktober 2003 - 19:14 #72
Mit c drev har jeg ikke røt ved så de sidder som de skal. Har taget jumber ud af den 120 da det så betyder slave efter hvad jeg kan læse mig til på den
Avatar billede kop Nybegynder
18. oktober 2003 - 19:26 #73
Og hvordan er hdd 1 og  hhd 2 forbundet på kablet. og hvordan,!! på sidder begge på ide 1 !!
Avatar billede kop Nybegynder
18. oktober 2003 - 19:34 #74
Master skal sidde midt på kablet, Slaven i røven af kablet. Og begge på ide 1.
jumperne skal du lige nærlæse. det kan være lidt svært at tyde, hvordan præcist de skal sidde, der plejer at være nogle små tegninger, oven på hdd men du skal tjekke dem begge, for det kan godt være, du skal ændre jumper på dit c drev.
Avatar billede varmeskud Praktikant
18. oktober 2003 - 19:36 #75
Det hele sidder som det skal. Har tjekket efter. På den 120 skal der ikke sidde nogen jumber i når den skal køre som slave.
Avatar billede kop Nybegynder
18. oktober 2003 - 20:56 #76
Der må være noget andet galt, du skal kunne se dit d drev. det kan være du skal prøve at ay gå ind i en kommando promt og skrive d: enter d: blinker du skriver dir og her må du kunne se dit d drev
Avatar billede varmeskud Praktikant
18. oktober 2003 - 22:38 #77
Har nu haft besøg af en ven. Og vi har så prøvet stort set alt.

Vi har så kunnet se at G drevet som det nu er har filsystem : RAW

Er der programmer som gør at man kan komme ind på et filsystem som hedder RAW?
Avatar billede kop Nybegynder
19. oktober 2003 - 00:32 #78
du liver nødt til at gøre som jeg siger du må ind i en kommandopromt og so om du der kan se dit d/g drev og derfra kopierer filerne ud ,men du må gøre som jeg siger kl 20 56
Avatar billede varmeskud Praktikant
19. oktober 2003 - 00:35 #79
Hvordan kommer jeg der ind?
Avatar billede kop Nybegynder
19. oktober 2003 - 01:23 #80
start. alle programmer. tilbehør. kommandopromt.skriv g:  og tryk enter g: blinker. skriv dir, tryk enter
Avatar billede varmeskud Praktikant
19. oktober 2003 - 01:26 #81
Kan ikke komme ind på g:

www.varmeskud.dk/kommandoprompt.jpg

Se det her
Avatar billede kop Nybegynder
19. oktober 2003 - 01:37 #82
g er jo også ntfs, så du skal boote op på den hdd du har insyalleret din ntfs windows på det gør du i bios
Avatar billede varmeskud Praktikant
19. oktober 2003 - 01:40 #83
Alt er NTFS

Jeg har installeret windows xp home full Men da jeg ikke havde licens til den har jeg opgraderet til min studie version som jeg har licens til. Dette er fuldt lovligt det jeg har gjort *Ss*

Men det hele er NTFS
Avatar billede varmeskud Praktikant
19. oktober 2003 - 01:41 #84
Du kunne evt. prøve at overtage styringen af min computer hvis det er? Kan gøres med msn evt.
Avatar billede kop Nybegynder
19. oktober 2003 - 01:48 #85
Det kunne måske gøres via, forbindelse til fjern skrivebord
Avatar billede varmeskud Praktikant
19. oktober 2003 - 01:51 #86
Ja hvis det er du ville prøve at rode med den?
Avatar billede kop Nybegynder
19. oktober 2003 - 01:54 #87
hvis du åbner kontrolpanel. adminstration.computeradminstraton.diskhåndtering hvad ser du så. send et billed.
Avatar billede varmeskud Praktikant
19. oktober 2003 - 01:56 #88
Avatar billede kop Nybegynder
19. oktober 2003 - 02:08 #89
prøv at gå ikommandopromt og skriv c: tryk enter c:  blinker.skriv  dir tryk enter
Avatar billede varmeskud Praktikant
19. oktober 2003 - 02:12 #90
Den blinker ikke når jeg skriver det.

Jeg har fundet noget inden i Commandopromf - Diskpart - Convert - Basic    - Koverter en disk fra dynamisk til grundlæggende. Men hvordan jeg så for den til det ved jeg så ikke.
Avatar billede kop Nybegynder
19. oktober 2003 - 02:20 #91
det skal du nok ikke rod i
Avatar billede kop Nybegynder
19. oktober 2003 - 02:22 #92
hvis jeg fårstår det rigtigt så har du fysisk 2 stk hdd !!
Avatar billede varmeskud Praktikant
19. oktober 2003 - 02:22 #93
Kan jeg heller ikke få den til at arbejde med.

Men C: kommer ikke til at blinke. Og når jeg skrive dir skriver den at c ikke har noget navn.

Har du evt msn?
Avatar billede varmeskud Praktikant
19. oktober 2003 - 02:26 #94
Har på følgerne måde :

80GB som er delt op i C på 65,6GB og D på 8,88GB
120GB Som G
Diskette drev som A
DVD drev som E
Brænder drev som F
Avatar billede kop Nybegynder
19. oktober 2003 - 02:28 #95
kan dit brænder program se hvad du har på g
Avatar billede varmeskud Praktikant
19. oktober 2003 - 02:29 #96
Jeg har ingen brænder program på min computer. Jeg bruger det indbygget program i winxp til at brænde med.
Avatar billede kop Nybegynder
19. oktober 2003 - 02:38 #97
her stå jeg d.s.v. af, Jeg har ingen mulighed for at hjælpe dig yderligere.
der må være nogle andre der kan yde dig den hjælp du behøver.
Avatar billede varmeskud Praktikant
19. oktober 2003 - 02:44 #98
Hmm. Ja det er noget af et problem jeg har fået mig og har nu også bøvlet med det i ca. en uge´s tid.

Men okay håber der er andre der kan hjælpe mig så jeg kan få adgang til mine filer igen
Avatar billede kop Nybegynder
24. oktober 2003 - 12:09 #99
holdt stop  jeg har fundet ud qf at det er (virus /dos )som har lgt sig på din disk. og du skal bruge norton utillities til at  repare din hdd jeg ha selv lige rep 40 gb. hendt norton utillities 2002 og så kan vi få det til at virke
Avatar billede varmeskud Praktikant
24. oktober 2003 - 19:23 #100
Øv bøv...

Jeg har snakket med firmat som der har solgt mig den. Jeg sendte den igår til dem og så ville de sende en ny til mig når de modtager den.

Mega surt så jeg har mistet alle mine data. Men jeg ville da lige ringe til dem så og spørge om de kan repare min harddisk som jeg ikke mister dem aligevel.

Jeg ved ikke om harddisken var defekt. Jeg kunne ikke formater, fjerne partionen eller installere windows hvor den ville fjerne alt på harddisken. Kan det du snakker om der havde noget med det at gøre også?

Ligger du et svar så du kan få lidt point for at prøve og hjælpe mig!?!
Avatar billede kop Nybegynder
24. oktober 2003 - 21:27 #101
FA....s også, det var såre simpelt, norton stod og ordene det over natten,
men erfaringen heraf er at man skal heve en firewall installeret / og han man nero 6,0 så skal de ud af ens computer for den laver ulykker (!1 gæt er at der er den der har slettet min partion og formateret den til raw ) men som jeg nu har fundet ud !!! har du haft / her nero 6,0 installeret .
Avatar billede varmeskud Praktikant
29. oktober 2003 - 11:22 #102
Lukker
Avatar billede varmeskud Praktikant
29. oktober 2003 - 11:23 #103
Som tak for den prøvede hjælp :-)