Avatar billede crapmaster Nybegynder
15. oktober 2003 - 12:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Liga Tabel

Hej alle...

Jeg sider lige og roder med en CM4 Liga tabel, Den sider jeg og laver ved at skrive alle reslutaterne ind i en tabel.... ( ikke sjovt ).

Mit spm er nu, kan dette ikke gøres på en nemmer måde, enten med Php & MySql.
Det skal være sådan at jeg kan skrive dem ind, og så rykker hold tablen op eller ned alt efter hvilken plads de kommer på.

tablen indholder:

Nr
Hold
K = Kampe
V = Våndet
T = Tabt
+ = Er mål for
- = Er mål imod
+/- = om der er + eller - mål
P = point

Kan i hjælpe mig....
Avatar billede hhunden Nybegynder
15. oktober 2003 - 14:22 #1
Det kan selvfølgelig godt laves i PHP og MySQL.
Men du kan ikke slippe for at indtaste de enkelte resultater - men det er vel også bare et minimalt arbejde i forhold til det du gør nu...

Men hvor meget hjælp har du brug for??
Avatar billede crapmaster Nybegynder
15. oktober 2003 - 14:56 #2
Meget, Da jeg ikke ved så meget om MySql og php
Det jeg er ikke kan er at sætte databasen op til det, og selve dabasen...
Avatar billede crapmaster Nybegynder
16. oktober 2003 - 10:47 #3
Jeg lukker spm da jeg fandt ud af det selv......