Avatar billede skovbamsen Nybegynder
15. oktober 2003 - 12:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hvor er domæner biligst

jeg skal resevre et par domæner men ved ikke hvilken webhotel jeg skal bruge.
så hvor finder jeg de billigste domæner uden webhotel
Avatar billede fangel Nybegynder
15. oktober 2003 - 13:00 #1
domainer koster 60kr/år uden moms... de registreres hos www.dk-hostmaster.dk

Morten
Avatar billede freeman Nybegynder
15. oktober 2003 - 13:00 #2
Vil anbefale www.gratisdns.dk  -  99kr

Der får du også DNS, så du selv kan flytte domænet hen hvor du vil.. :)
Avatar billede paaskeland Nybegynder
15. oktober 2003 - 13:13 #3
Har selv hos b-one.dk! Og er meget godt tilfreds det! heller så dyrt igen! men tjek det ud selv....
Avatar billede webmasterdk Praktikant
15. oktober 2003 - 13:13 #4
Vil helt klart også anbefale GratisDNS.dk.
Det er for fed en service.
Avatar billede Chewie Novice
15. oktober 2003 - 13:27 #5
gratisDNS.dk er super fed ja .... lige bortset fra hvis du ønske flere mail
Avatar billede bobbecs Nybegynder
15. oktober 2003 - 13:50 #6
www.b-one.nu ! 9 kr pr mrd for 125 mb serverplads men mySQL og alt d der... du har ubegranset mail konti..... 100 i oprettelse....

der har j selv mit domain.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. oktober 2003 - 14:02 #7
www.web10.dk

registrering af .dk domæne = 60,- kroner

Vil du også have webhotel, kan du for en 10'er pr. mdr. få 175Mb plads, ubegrænset antal mailadresser osv. God stabilitet og god service.
Avatar billede Chewie Novice
15. oktober 2003 - 15:06 #8
og der finde mange andre .. du kan finde dem her www.internetplads.dk