Avatar billede gulbaek Nybegynder
15. oktober 2003 - 12:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flyt lokal database til webhotels database

Jeg har en database liggende på min computer den ønsker jeg at flytte over på mit webhotels sql server.

Jeg har ikke direkte adgang til databasen, men login og pass så jeg kan logge ind på den igennem Enterprise Manager m.m.

hvordan får jeg flyttet alle mine tabeller incl indhold samt mine stored procedure flyttet.

Skal lige siges at jeg bruger en sql server 2000 mens mit webhotel bruger en sql server 7.

Ved godt der allerede er den del liggende spørgsmål herinde, har læst dem igennem uden held.
Avatar billede gulbaek Nybegynder
16. oktober 2003 - 12:51 #1
Slet ingen der kan hjælpe ?
Avatar billede masc Nybegynder
21. oktober 2003 - 17:00 #2
Kan skal scripte alle tabeller / stored procedures.
Indholdet i dine tabeller kan du flytte med en DTS pakke fx.
Avatar billede gulbaek Nybegynder
04. november 2003 - 11:35 #3
Ups, havde ikke set der var kommet en kommentar, sorry

Det er ikke aktuelt mere, så kan du ikke kommme med et svar så du kan få point
Avatar billede gulbaek Nybegynder
17. januar 2004 - 20:46 #4
lukker lige spørgsmålet, macs hvis du gerne vil have point så skriv lige